בריאה של נשמה | ביון "מועצת השישה"

בריאה של נשמה

בריאה של נשמה |
תקשור עם ביון, מדריך מ"מועצת השישה"

לנוחיותכם תמלול התקשור בהמשך.

"שלום לכם, אנשים נפלאים, כאן ביון מדבר.
אני רוצה לספר לכם קצת על בריאה של הנשמה.
מלאכת יצירת הנשמה היא מלאכת מחשבת של האנושות, היא אחד הפלאים הכי גדולים שקיימים.
לכאורה זה נראה אקראי – לוקחים חלקי נשמה של נשמות ותיקות ומרכיבים מהם משהו חדש,
אבל, אנשים נפלאים, כפי שאתם כבר יודעים, אין מקריות. ובוודאי שלא בנושא חשוב כזה.
אחד הדברים שמנחים את יצירת הנשמה הוא טובת האנושות כולה. אני רוצה להסביר לכם את נושא "האחד בתוך האחד".

האנושות כולה בשאיפה להיות אחד, בשאיפה לאחדות, בשאיפה להרמוניה. תחילת האנושות הייתה ממקום כזה, ועכשיו יש רצון גדול לחזור למקום הזה. בעצם המסע שלכם, של כל הנשמות על פני האדמה, יסתיים ביום שהאנושות תגיע לאותה אחדות, רק היום עוד רחוק. אם כך, מה זה "האחד בתוך האחד"?

מהי אחדות?

כאשר מדובר על אחדות, אין מדובר על זהות, כלל וכלל לא, להפך. האחדות נוצרת מכך שיש בה אין ספור פרטים שונים. וכדי ליצור אחדות, חשוב להתחיל בזהות ובדיוק של הפרט. כל פרט שנוצר, כל נשמה שנוצרת מקבלת אישיות, תכונות ותבניות שמתאימות לה. אין שתי נשמות זהות. גם אם הן נשמות תאומות, הן אף פעם לא זהות. גם אם לאנשים יש תכונות דומות, תמיד תהיה להם הייחודיות שלהם.

בעידן הקודם לימדו את בני האדם לטשטש את הייחודיות שלהם, לטשטש את השוני. כיוון שרצו להגיע לתוצאות חברתיות משמעותיות, כפי שכבר אמרנו. אבל בדרך זו אי אפשר להגיע לאחדות, כיוון שכדי שבן אדם יקבל את האחר, כדי שבן אדם יהיה מוכן להכיל דברים ששונים ממנו, עליו קודם כול לזהות מי הוא, מה הייחודיות שבו, מה היופי שבו.

ייחודיות

אחד התהליכים המשמעותיים ביותר שנעשים דווקא פה למעלה עם הנשמות הוא העבודה על ההבנה של הנשמה – מי היא, מה המהות שלה, לאן היא רוצה ללכת, לאן היא רוצה להתפתח. ומתוקף כך מתאימים לה את השיעורים שהיא בוחרת, את המסלולים, את הנשמות האחרות שיש לה שיעורים אתן. בחירת השיעורים של הנשמה גם היא אף פעם לא אקראית, אין מקריות. בעצם זה מתוכנן, אבל מתוכנן כך שתהיה הרבה גמישות, כדי שלכל אדם ולכל נשמה תהיה בחירה חופשית.

אני יודע שזה אחד המונחים שקשה לכם מאוד לתפוס – איך ישנו תכנון ובחירה חופשית בתוך התכנון? ולכן, לעת עתה, קבלו את זה שזה ככה. אני יודע שיש דברים שרואים מכאן מלמעלה ולכם קשה לתפוס, כיוון שהם אינם מוכרים לכם מהעולם שלכם עד כה. בעולם ליניארי יש אפשרות או של בחירה חופשית או של דבר קבוע, אבל בעולם שהוא עם ממדים נוספים, הם יכולים להתקיים במקביל.

לא ארחיב כיוון שזה נושא שקשה לתפיסה והוא אינו העיקר. העיקר הוא שבעצם חשוב מאוד שכל נשמה וכל אדם שנמצא בגלגול כעת לא רק שלא יטשטש את עצמו, אלא יזהה בדיוק מה הן היכולות שלו, מה היופי שבו ולא יתבייש להכיר בכך. כיוון שאתם באים מעידן שבו ההכרה ביכולות שלכם נחשבה שחצנות, נחשבה משהו שלא ייעשה, כולכם כמעט פוחדים אפילו לראות את היופי שבכם.

כאשר אדם לא נוהג להסתכל על עצמו ולהבין את המיוחד בו, יהיה לו קשה באמת לראות את המיוחד באחר. ויותר מכך, לחמול על האחר, על הצד המיוחד באחר. כי מיוחד זה לאו דווקא תמיד לטוב, לעתים יש נשמות שבחרו ייחודיות כשיעור, שבחרו התנסות שהיא ייחודית להם, לטובת האנושות. וברגע שמבינים את זה שלפעמים ייחודיות יכולה להכביד, כמו אדם שמגיע עם מוגבלות, עם פחד מאוד גדול, כשמבינים זאת, יכולים לקבל זאת באהבה גדולה יותר.

מי אתם?

אז הדרך הראשונה שלכם, אנשים נפלאים, היא קודם כול להכיר ולדעת מי אתם, מה הייחודיות שלכם, בעצם ליצור מעין תעודת זהות. נדמה לכם שאתם יודעים, אבל רובכם לא באמת מעזים להגיד את זה, לא באמת מעזים לראות את זה, גם לא לעצמם. אז בתרגיל הראשון שננחה אתכם היום נוביל אתכם להתחיל לראות את היופי שבכם, את הדבר המיוחד לכם, ולא בהשוואה לאחר, לא כיותר טוב או כפחות טוב, פשוט כמי שאתם. ככל שתדעו יותר מי אתם, תאפשרו לאחר להיות מי שהוא, ותעזרו לאנושות להגיע לאחד.

שלכם, בהוקרה,

ביון"

 

 

 

Facebook
WhatsApp