הידע של העולם שמעבר, יושי

העולם שמעבר

"שלום חברים, כאן יושי מדבר.
חשוב לי מאוד לדבר אתכם הערב כיוון שאנחנו מברכים אתכם על הגיעכם אל החיבור בין העולמות,
על כניסתכם אל העולם שמעבר.
על זה שאתם נפתחים אל ידע שנמצא בין מה שידעתם לבין מה שאתם יודעים בתוככם.
בבני האדם ישנה חוכמה רבה, חוכמה שעוזרת להתפתחות של האנושות. אתם חלק מחוכמה זו.

בגלגול האחרון הייתי מדען, גם בגלגולים לפני כן עסקתי בחקר ובפיתוח, אלה נושאים שמאוד מרתקים אותי.
אני רואה שליחות להביא חדשות וקִדמה ולהראות לאנשים שהפתיחות היא ערך חשוב מאין כמוהו.
אני רוצה להגיד לכם שדווקא כמדען היה לי ברור שיש דברים שאני יודע למרות שאני לא יודע מאיפה אני יודע אותם, ולמרות שעוד אין להם אחיזה במציאות. מדען טוב מעלה השערות שנראות לפעמים ממש לא הגיוניות, מעלה השערות שנראות לפעמים מנוגדות למה שידוע. החקר לכיוונים שונים, החקר למקומות לא צפויים, הוא החקר המשמעותי ביותר לאנושות כי הוא זה שמביא את ההתפתחויות הלא צפויות, הוא זה שמביא את החידוש ואת החדשנות.

מדוע אני מספר לכם את זה היום?
מכיוון שהתקשור מאפשר לכם להתחבר לאותו ידע, מאפשר לכם להתחבר לידע קדום ועשיר
שנמצא בתוככם ומאפשר לכם להתחבר לידע גדול ועצום שנמצא מעבר אליכם.
הידע הזה מוכן להיקלט על ידי בני האדם בכל מיני דרכיםיש שפע של ידע, ולשם כך אנחנו זקוקים לנציגים רבים שיביאו אותו. אנחנו מזמינים אתכם לנהוג בסקרנות, לחשוב על דברים שהייתם רוצים להבין ולגלות. תנסו להשאיר את עצמכם מחוץ למגבלות העולם הקיים, אַפשרו לעצמכם לראות דברים, גם אם הם כרגע לא בדיוק הגיוניים. דווקא בעולם הזה של הידע אתם יכולים להתחבר לדברים שכרגע עוד אי אפשר באמת לראות אותם בצורה ברורה, ועדיין אתם יכולים להבין ניצוצות שיביאו לחדשנות, שיביאו לדרכים חדשות.

בעולם הידע אתם יכולים לקבל מידע על כל דבר שמעניין אתכם. אתם יכולים לקבל מידע על עצמכם, אבל יותר מכך, אתם יכולים לקבל מידע על דברים שקשורים באנושות, בהתפתחות, בקִדמה, בערכים, בהתמודדויות עם קושי בכל נושא שמעניין אתכם. כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את עצמכם אל הידע שנמצא, לקלוט אותו ולארגן אותו. ידע שמגיע אליכם הוא תמיד ידע שנועד לאנושות. אתם השליחים שתקבלו אותו בעבור כולם ולכן זה כל כך משמעותי.

אני מזמין אתכם ליהנות מהתהליך,
להבין שיש פה ידע אינסופי שיכול לעזור לכם וכל אחד מכם יכול למצוא כאן את מה שמעניין אותו.
במובן מסוים, אני מזמין אתכם לגן הרפתקאות עם אינסוף הזדמנויות לחקר, ללימוד, לבדיקה, ואנחנו מלווים אתכם כאן בהשתאות, בפליאה ובהנאה מהחוכמה שיש לכל אחד ומהיכולות המדהימות שלכם. מחכים לכם תמיד פה כדי לתת לכם חלק מהידע שיש לנו וכדי לקבל מכם עוד כיוונים ומחשבות שמעשירים גם אותנו.

שלכם, יושי."

Facebook
WhatsApp