העולם נראה אחרת ללא רגש | תקשור עם אמי מתוך ״שיחות מאוחרות עם אמא״

״…כשאנחנו מתבוננים בכם מלמעלה, חידה בעינינו כיצד אתם מצליחים להתמודד עם כל הרגשות שעוטפים אתכם.

אינני יכולה לתאר לכם כמה העולם נראה אחרת ללא אותו רגש, שמציף כל דבר.

הרגש  מתעתע בכם, מבלבל אתכם, ומרביתכם אינכם יכולים לעשות את ההפרדה בין הרגש לבין מה שקרה. ככה זה אצל בני האדם. הרגש מעצב את התנהגות האדם וככל שיכולתו להתמודד עם רגשות מאתגרים תהיה גבוהה יותר, כך הוא יתפתח ויתרום יותר לעולם. לכן הנשמות פועלות כדי להבין את עולם הרגשות שניהל אותן בגלגול האחרון ומפיקות לקחים לצמיחה ולמימוש בגלגול הבא.

כשהנשמה חוזרת מגלגול,  היא אמורה לשחרר את הרגש שאופף אותה וכדי שהיא תוכל לעשות זאת היא חייבת לעבד את זכרונותיה ולהבין למה ארוע מסוים השפיע עליה כפי שהשפיע ומדוע פעלה כפי שפעלה. כך היא תוכל להפיק לקחים על עצמה ועל הסובבים אותה בגלגול, ותוכל לעבור  תהליך של לימוד מתוך הבנה העמוקה.

היה לי קשה מאוד לצפות בהתנהגות שלי בגלגול האחרון. היה פער גדול מאוד בין איך שתפסתי את עצמי, כאדם נאור, חושב, פתוח, מוכן לחידושים, לבין הדרך שבה ראיתי את עצמי בסרט חיי.

פעמים רבות נהגתי בקטנוניות, לא יכולתי לראות את האמת, דבקתי בתחושה שלי. התחושות והמחשבות שלי הן אלה שהכתיבו את דרכי, ולעיתים נלחמתי בכל כוחי – פשוט כדי להגן על השקפתי. 

במיוחד היה לי קשה  לראות את ההתנהגות שלי כלפי האנשים הקרובים אליי. ראיתי כיצד מתוך הפחדים שלי ומתוך המצוקות, והרבה פעמים מתוך רצון באמת לעזור ולתמוך, פגעתי באחרים, לא אפשרתי להם להיות מי שהם, הקטנתי אותם. חשתי בושה, הייתי נבוכה. הרגשתי קטנה, ובעצם אותן יכולות שהתגאיתי שהיו בי במהלך הגלגול, כבר לא הרגשתי כחלק ממני. 

בהסתכלות לאחור על התהליך זו הייתה נקודת ההתחלה לשינוי, לצמיחה.

כאן למעלה, אנחנו אף פעם לא לבד. המדריכים נחלצו לעזרתי, ועזרו לי להבין שזהו תהליך טבעי, ושכאשר הייתי בעולם למטה פעלתי מתוך הידיעה, מתוך המחשבות שיש לאנשים בעולם למטה.

אי אפשר לפעול בעולם הפיזי כפי שמבינים בעולם למעלה, שכן כפי שכבר אמרתי, פה אין רגש.

אני מספרת לכם את זה כי זו בעצם אחת הבעיות הגדולות שקשורות בהורות – הפער בין העולם למעלה לבין העולם למטה…״

 

לתמיכה בפרוייקט ההוצאה לאור של ספרי ״שיחות מאוחרות עם אמא״ הקליקו!

Facebook
WhatsApp