הקשר בין הנשמה לאדם | קארי, ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים נפלאים, כאן קארי מדבר.

אני שמח מאוד להיות אתכם כאן. היום אני רוצה לעשות לכם קצת סדר, להסביר לכם מהו התהליך שקורה בינכם לבין הנשמה שלכם, מהו הקשר הייחודי שקיים בין האדם לבין נשמתו, איזה קשר יש לנו המדריכים עם הנשמה שלכם.

חשוב מאוד שתבינו, דבר ראשון הנשמה שלכם מחוברת תמיד גם לצד הארצי, שזה אתם, וגם לצד הגבוה, שזה החוכמה שמגיעה מאתנו. חשוב מאוד להבין את זה, כי בעצם כאשר הנשמה שלכם, כאשר היא מתגלגלת לגוף אדם, בעצם זה המצב היחיד שבו הנשמה מחוברת לשני הקצוות, והיא בעצם ניזונה מחוכמה ארצית ומחוכמה גבוהה – יש בה גם את הגשמיות וגם את הרוח. ולכן, היא ההתפתחות שלה וההתקדמות שלה הן כל כך משמעותיות לאנושות, כיוון שהיא חווה את הדברים אחרת ממה שנשמות חוות אותן כאן.

הנשמה שלכם מגיעה עם אישיות, מגיעה עם תכנית, עם תכנון, אבל היא לא יכולה לבצע אותה לבד בלעדיכם. בעצם היא חוברת אליכם, אל הנפש שלכם, לאדם שבכם, והוא זה שפועל והוא זה שמסיע את העגלה, והיא שותפה לו. בעולם שלכם, אנשים נפלאים, אתם המובילים, ולא הנשמה. אתם המובילים ואתם אלה שמלמדים אותה על הדברים הגשמיים, שמלמדים אותה על רגשות, שמלמדים אותה על פחדים ועל חוויות. כאשר אתם בקשר עם הנשמה, בקשר עם קול הלב, בקשר עם הקול הפנימי, בעצם הנשמה שלכם צומחת יותר, מתפתחת יותר, כיוון שהיא נמצאת בקשר הדוק עם כל מה שקורה לכם, עם כל מה שעובר עליכם.

אדם שאינו מקשיב לקול הפנימי, שאינו מחובר כלל, בדרך כלל פועל בלי קשר להכוונה הנשמתית. ולכן הנשמה שלו יכולה להתקדם פחות, יכולה ללמוד פחות. אנחנו מכאן המדריכים בקשר הדוק עם הנשמה, מקבלים ממנה מידע ונותנים לה מידע. הנשמה מבחינתה מנסה לכוון אתכם. תוכלו להרגיש את זה על ידי איזה דחף פנימי או פתאום אתם פשוט יודעים דברים, מרגישים משהו שהוא נכון לכם או מרגישים משהו שהוא לא נכון לכם. תקשיבו לקולות האלה, זה קול הנשמה. אבל זכרו תמיד, זה רק קול ייעוץ, אינכם מחויבים להקשיב לו, כיוון שאתם אלה שמסיעים את העגלה, ובסופו של דבר חשוב מאוד שתלמדו להקשיב גם לצרכים שלכם כבני אדם וגם לקול הנשמה.

הרבה פעמים אומרים לכם תקשיבו לקול הנשמה, לפעמים אתם קוראים לזה אינטואיציות, תחושות. אומרים את זה רק כי לצערנו, בני אדם יקרים, מזמן הפסקתם להקשיב לתחושות האלה. אבל זה גם לא יהיה נכון להגיד לכם "תפעלו רק על פי התחושות". האיזון של האדם שבכם הוא משמעותי. הפעולה הנכונה היא להקשיב לכל הקולות שבכם, לקול ההיגיון שמגיע מהאדם, לקול הניסיון שמגיע מהאדם, אבל גם לקול התחושה, לדחף הפנימי שמגיע מהנשמה. האיזון האמתי יגיע משילוב של שניהם.

לכן, כאשר אתם מרגישים משהו, חווים משהו, ומזהים שזה קול הנשמה – הקשיבו לו, קחו אותו לתשומת לבכם, אבל אל תפעלו באופן אוטומטי, כי הנשמה כיוונה אתכם לכאן. ראו בה יועץ מכוון. אתם בסופו של דבר קובעים. זה החיים שלכם. רק אל תתעלמו מהקול הזה, כי הקול הזה תמיד לטובתכם, הוא תמיד דובר אמת. יכול להיות שהנשמה לא באמת מבינה מה אתם רוצים באותו רגע, לא באמת מבינה לאן פניכם, ומה שהיא אומרת לכם הוא אינו מדויק לרצון שלכם. אבל הוא תמיד יהיה מדויק למי שאתם ולדרך שבחרה הנשמה למעלה. זכרו זאת, אנשים נפלאים.

כל מטרתנו, המדריכים של הנשמה, הוא להביא עוד ידע, לקדם את האנושות, להתפתח. ומי שעושה את הדרך המשמעותית זה אתם. מי שמתפתח, מי שמתקדם, זה אתם. ולכן, אתם האדונים, אתם אלה שמחליטים. החוכמה נמצאת גם אצלכם, לא רק אצלנו או אצל הנשמה. הפעולה הנכונה היא לעבוד באיזון, בין שלושת הכוחות האלה – בין ההדרכה, בין קול הנשמה ובין קול ההיגיון, שמייצג אתכם.

אנשים יקרים, ככל שתקבלו יותר מידע, ככל שתקבלו יותר הכוונה, יהיה לכם מרחב גדול יותר לפעולה. אבל הבחירה תמיד תהיה שלכם, האחריות תמיד תהיה שלכם. זכרו זאת, אנשים נפלאים, כי יש לכם הרבה הרבה אפשרויות, הרבה יכולות והכוח תמיד בידיים שלכם.

בהרבה הוקרה,

קארי

 

Facebook
WhatsApp