חוסר אמונה במה שאפשרי |פיית׳- מדריכה ממועצת השישה

שלום לכם, אנשים נפלאים. כאן פיית'.
אחד הדברים שהכי מונעים מכם להיות בגדולה שלכם, שמונעים מכם להיות מי שאתם, זה האמונה שלכם בכך שאתם צריכים לעשות דברים אחרת, האמונה שלכם שמה שאתם אמורים לעשות הוא לא תמיד אפשרי עבורכם.
לאמונה שלכם יש הרבה כוח. כאשר אתם מאמינים שמשהו לא אפשרי עבורכם, כמעט תמיד באמת לא תצליחו לעשות אותו. אבל בעולם המערבי, בעולם שלכם, חינכו אתכם להשתמש במונח"לא מאמין" בכל פעם שיש ספק, בכל פעם שאתם בעצם לא יודעים.
כשאתם לא יודעים אם תצליחו, אתם הרבה פעמים אומרים לעצמכם"אני לא מאמין שאצליח". כשאתם לא יודעים אם דברים יסתדרו, אתם משתמשים ב"לא מאמין". כאשר אתם משתמשים ב"לא מאמין" אתם חוסמים, אתם לא מאפשרים.
אני רוצה לאתגר אתכם להחליף את ה"לא מאמין" ב"לא יודע" או"לא יודעת"."לא יודע/ת" זה לא אומר שזה יקרה. ייתכן שזה לא יקרה, אבל אתם מאפשרים לדברים גם לקרות. זה נכון במיוחד בכל מה שקשור לתקשורת איתנו. כאשר אתם מפקפקים ביכולת שלכם להיות איתנו בקשר, ביכולת שלנו לעזור לכם, אתם כאילו שמים סביבכם חומה שהתדר שלנו לא יודע לפרוץ אותה.
לאמונה של האדם יש כל כך הרבה כוח. לנו אין יכולת לשבור אותה. לפעמים אדם חושב על עצמו דברים שהם הפוכים למהות של הנשמה שלו, הפוכים למה שהנשמה שלו בחרה. אנחנו צועקים, אנחנו מנסים להראות לו שזה לא כך, אבל אם הוא לא יבחר לראות, לא נצליח בכך.
קל לכם לא להאמין בגלל שאתם חושבים שכשאתם מאמינים ישנה שם תקווה, שאם היא לא תתממש אתם תתאכזבו. יש לכם פחד להאמין. אבל בעצם התקווה, האמונה, פותחת את הדרך. אתם פוחדים להאמין ביכולות שלכם, כי מה יקרה אם לא תצליחו לממש אותן? איזו אכזבה תחוו! עדיף לא להאמין, ואז אולי תפתיעו את עצמכם. אבל אתם בעצם יוצרים לכם דרך מאתגרת הרבה יותר. אתם כאילו הולכים עם שלשלאות על הרגליים, אתם הולכים נגד האנרגיה. הרבה יותר פשוט לרצות משהו ולא לדעת אם תוכלו להשיג אותו. זה אינו חוסם, זה מאפשר.
כאשר אתם רוצים להיות איתנו בקשר, תראו את עצמכם בקשר איתנו. ואם אתם לא מצליחים כעת, תגידו שאתם לא מצליחים כעת. אבל אין זה אומר שזה לא אפשרי."לא מאמין" פירושו לא אפשרי, ולא אפשרי זה חוסם, זה לא מאפשר.
רבים מכם רוצים דברים בכל הלב, אבל מתוך פחד להתאכזב הם דואגים להגיד לעצמם שוב ושוב שהם לא מאמינים שהם יקרו. והרבה פעמים הם צודקים, כי התדר שלהם חוסם. אז כשאנחנו רואים אתכם, את היופי שבכם, רואים את כל הדברים הנפלאים שאתם אמורים לעשות בחייכם, אנחנו מזמינים אתכם להאמין.
ואם קשה לכם להאמין, זה בסדר. אבל אתם יכולים להיות בספק, זה לא"לא להאמין". הספק מאפשר גם להאמין.
הספק אומר "אולי". הספק אינו אומר "לא".כאשר אתם לא מאמינים, אתם אומרים "לא",זכרו זאת.
בפעם הבאה שתגידו"לא מאמין" או "לא מאמינה", יש שם "לא". בספק אין "לא".
ב"לא יודע" יש רק לא יודע, אין חסימה.
אתם יכולים להגיע רחוק. התחברו לתדר הזה, לאנרגיה, ואפשרו לזה לקרות. ואנחנו נלווה אתכם באהבה ובהרבה אמונה מלמעלה.
שלכם,
פיית', מדריכה מ״מועצת השישה״.
Facebook
WhatsApp