מה ההיגיון ברגש?

אנשים רבים אינם מקווים למשהו טוב יותר בחייהם, כי בעקבות מסרים שספגו בילדות / בבית / מההורים / מהסביבה או מנסיבות שונות, הם חיים בתחושה, שלא מגיע להם.

בתפיסה ש"לא מגיע לכם", אתם בעצם מבקשים עבור עצמכם פחות, ולרוב זה גורם לכך, שתקבלו פחות. בנוסף, כשתצטרכו להתאמץ להשיג משהו, ייתכן שתוותרו מראש. כתוצאה מכך, אתם מרגישים פחות טוב עם עצמכם ביומיום, וזה פוגע בשמחה ובאנרגיה שלכם.

כולכם ראויים! התפיסה ש"לא מגיע לי", מחלישה את היכולת להשיג דברים ולשפר מצבים, ועם הזמן, חוסמת דברים שיכולים להיות שלכם, אם רק תהיו מוכנים לנסות ולהשיגם.

זוהי אמונה שכדאי לשחרר, ובכל פעם שהיא עולה בכם, להחליפה באמירה: "אני ראוי/ה, כמו כל אחד/ת אחר/ת".

לפעמים, אינכם מעזים לעשות דברים שאתם רוצים, מתוך חשש מפני "מה שיגידו…". לחברה יש כוח רב, אך פחות מכריע מכפי שהיה בעבר, כשהתלות באחרים הייתה גבוהה בהרבה.

כיום, מה שהכי נדרש מבני האדם, הוא לפעול בהתאם למי שהם באמת. לכל נשמה שיעורים משלה ודרך ייחודית לעבור אותם. דחף לפעול בכיוון מסוים, הוא במקרים רבים "קול הנשמה", וכשאתם מאפשרים לפחד לנצח אותו, אתם בעצם "מכבים" את עצמכם.

בימינו, לא רק שאין סכנה בביטוי עצמי ובהעזה, אלא שלצורך התקדמות והצלחה בחיים, זה אף נדרש.

הנכם מוזמנים להעז קצת. אין צורך לעשות דברים בקיצוניות, אבל חשוב להבין, שהייחודיות שלכם חשובה, שחשוב לתת לה ביטוי, ושעבור הנשמה שלכם, אין חשוב מזה.

Facebook
WhatsApp