מה התכניות שלכם?

פעמים רבות אתם מנסים לתכנן את מה שתרצו שיקרה, את האופן שבו תרצו שחייכם ייראו, ואת זה שבו תרצו להתנהג ביחס למצבים שונים ואנשים אחרים.

תכנון הוא דבר טוב, כי הוא מכוון למטרה מסוימת, אבל לפעמים הוא פחות טוב עבורכם, כי הוא יוצר אמונה, שיש רק דרך אחת מסוימת אל המטרה.

תמונה ברורה מדי לגבי משהו, יוצרת נוקשות, ואמונה שעלולה להכביד עליכם. בבסיסן, אמונות נולדו מצורך הישרדותי, במטרה להגן עליכם, אך כיום, כדאי שתדעו, שהדרך שאתם מתווים איננה מוחלטת, אלא משקפת את רצונכם מנקודת מבטכם ברגע הנוכחי.

לא בטוח שהמטרה שהצבתם נכונה לכם, ולכן היא מצריכה גמישות. ייתכן שתדבקו בדרך, אך בכל רגע תבחרו בה מחדש. זוהי גישה מאתגרת יותר מזו המוחלטת, אבל היא גם הרבה יותר מדויקת עבורכם.

בעצם, בגישה זו לא תוכלו לטעות, כיוון שטעות היא לא יותר מתיקון הדרך, שבה תוכלו להרפות משיפוטיות עצמית, כי כל מה שאתם יודעים, הוא נכון לרגע זה.

לימדו אתכם אחרת… הנחו אתכם לסמן מטרה, לדבוק בנחישות ובעקביות בדרך, וגם למדוד ולשפוט את עצמכם… אבל כיום, כשהתדר שונה, הגישה הזאת כבר לא מוכיחה את עצמה.

כשאתם מחייבים את עצמכם לדרך מסוימת, זה יוצר קושי, התנגדות, ולעתים קרובות גם פחד, שגורם לכם להיעצר, מבלי להבין למה.

כשתבדקו מה נכון לכם, מהי אמונתכם ומהי הבחירה שלכם לרגע זה, תמיד תוכלו לפעול בדרך שהיא מדויקת יותר עבורכם, ולהיעזר בהרבה חמלה.

הצלחה תמיד גוררת הצלחה. התמקדו במטרה נגישה, שניתנת להשגה, כי ממנה תוכלו להתקדם למטרה הבאה. מטרה שהיא קשה מדי להשגה, לרוב אינה מדויקת עבורכם. החלפתה במטרה נוחה יותר, פחות קשה ומאיימת, תאפשר לכם להתקדם בכיוון הרצוי.

אין מטרה שנכונה לכולם. חשוב לדבוק במטרה גמישה, שמדויקת לכם אישית, שנבחנת ונבחרת בכל רגע מחדש, ובהתאם לצורך פתוחה לשינויים.

בהצלחה!

Facebook
WhatsApp