על אובדן | קארי, מדריך מ״מועצת השישה״

שלום לכם חברים, כאן קארי.

אני מברך את כולכם לשלום ושמח מאוד לראות אתכם פה. אני הגעתי כי אחד הדברים שמפריעים לקשר בינינו וביניכם הוא הפחד.

כל בני האדם נולדים מחוברים, כל הילדים מחוברים, כל הילדים מרגישים דברים, יודעים דברים ורואים דברים, אבל במהלך השנים מלמדים אתכם לפחד – לפחד מהיכולות שלכם, לפחד מהקול הפנימי ולפחד מהקשר אתנו.

הרבה פעמים אומרים לכם שאתם מדמיינים, שאתם לא חיים במציאות, וככה אנחנו מוצאים שהרבה מהמבוגרים סגרו את היכולת הזאת. אבל אנחנו רוצים לקרוא לכם לפתוח אותה ולהגיד לכם שכל מה שאתם תעשו זה פשוט להקשיב אחרת. ברגע שאתם נפתחים לאנרגיה שסביבכם, אתם לומדים להקשיב שלא דרך החושים הרגילים, שהם אוזניים ועיניים, אלא דרך חושים רחבים יותר, כמו תחושות, תחושות בגוף, ידיעה.

למה זה חשוב לנו שתהיו אתנו בקשר? למה זה חשוב לנו לדבר אתכם? שתי סיבות. הראשונה, כדי לעזור לכם, אנשים יקרים. העולם שלכם משתנה בלי הרף, כמות האתגרים שאתם מתמודדים איתם מדי יום היא עצומה, יש לנו יכולת לעזור לכם מעט בהכוונה.

והשניה, אתם יכולים לעזור לנו. אנחנו צריכים ידע שקיים אצלכם, ידע של איך להתמודד עם העולם החדש, איך להתמודד נכון עם מה שקורה כיום. גם אנחנו לומדים מכם, ולא רק אתם לומדים מאתנו.

הרבה פעמים אתם שואלים אם זה בסדר להיות בקשר. גם כאן אני רוצה לומר שני הדברים משמעותיים – הדבר ראשון, העולם הפיזי העולם שבו אתם חיים, שייך לכם. אתם האדונים של העולם הזה, אתם נמצאים באנרגיה גדולה כשאתם למטה. אנרגיה שנמצאת בגוף פיזי היא גבוהה בהרבה מאנרגיה שאינה נמצאת בגוף פיזי, ולכן אם אתם לא רוצים להקשיב לנו, אם אתם לא רוצים לשים לב לרמזים שאנחנו נותנים לכם – אתם יכולים לעשות את זה בקלות. לנו קשה ליצור אתכם קשר אם אתם לא פתוחים לכך.

אנחנו אנרגיה, ובתור אנרגיה אנחנו יכולים לעשות דברים שאתם, בני אדם יקרים, לא יכולים לעשות – כמו למשל להיות בו-זמנית עם מספר אנשים, כמו למשל להיות בו-זמנית עם אנשים במקומות שונים בעולם שלכם, כמו למשל להיות בקשר אתכם ולעשות את מה שנדרש מאתנו כאן למעלה. אין לנו אנרגיה מוגבלת, אנחנו לא צריכים לתת תשומת לב לדבר אחד. להפך, אנחנו תמיד עושים מספר דברים במקביל. קשה לכם להבין את זה, אבל זה מאוד משמעותי כי מספר הפעמים שאתם יכולים כביכול להפריע לנו הוא מאוד מאוד קטן והוא תמיד יהיה אם נדרש מאתנו ריכוז גבוה לפעולה רגעית. אחרת, אנחנו תמיד אתכם.

אז איך בנוי פה העולם למעלה? איך אנחנו בעצם יכולים להיות אתכם? מה קורה לנו פה למעלה?

צריך לזכור שנשמה היא נשמה. אותה נשמה, שבזמן מסוים היא נמצאת בגוף פיזי, בזמן אחר היא נמצאת בתור אנרגיה שלא בגוף פיזי. אבל לנשמה יש אישיות, יש מבנה ויש רצונות. כאשר הנשמה משתחררת מהעולם למטה ועולה למעלה, היא מגיעה לאזור המעבר ואחרי זה היא נפתחת לעולם הנשמות. בעולם הנשמות ישנה בחירה חופשית לגמרי, גם זה שונה מהעולם למטה. זכרו שאין לנו שום משימה שעלינו לעשות פה מלבד לימוד, שגם זה תלוי ברצון שלנו. אין לנו שום צורך ללכת לעבודה, אין לנו רעב, אין לנו עייפות, אין מחלה, אין סכנות. זאת אומרת שנשמה שמגיעה למעלה יכולה לבחור בכל רגע ורגע מה היא רוצה לעשות, וזה משהו מאוד משמעותי בעולם שלנו. העולם שלנו מתנהל רק על פי בחירה, ולכן, כאשר אתם פונים אלינו תמיד יש לנו את הזכות הבחירה האם לענות לכם או לא לענות לכם, אבל אם תבינו שזו השליחות שלנו לעזור לכם – תבינו למה אנחנו תמיד עונים.

כאשר הנשמה מגיעה למעלה בעצם המטרה שלה היא להבין מה קרה ומה היה בגלגול האחרון. בשבילכם עזיבה מוקדמת של העולם נתפסת כאסון, ובצדק. החיים בעולם הפיזי הם מקודשים, וטוב שכך, אבל מבחינת הנשמה כאשר הנשמה באה לעשות שיעורים מסוימים והיא מבינה שהיא יכולה לסיים את מה שהיא באה לעשות בתקופת חיים קצרה, של שני עשורים, שלושה עשורים, אין שום סיבה לאותה נשמה לקבוע תקופת חיים ארוכה יותר. וכך יש נשמות שמראש יורדות לגלגול כאשר הן בחרו לעזוב את העולם מבחינתכם בגיל צעיר.

מבחינתכם ישנו אבל כבד ותחושה של אסון, אבל כאשר הנשמה עולה למעלה היא מבינה שזה הדבר שהיא בחרה בו, היא מבינה שזה מה שהיה נכון. והרבה פעמים, כאשר תחברו אלינו ותבקשו שנעודד אתכם באסון הכבד שלכם, כל מה שנוכל להגיד לכם הוא שככה זה היה צריך להיות. אנחנו לא שותפים לתחושת האסון שאתם חווים כי לנו יש ידיעה. יותר מכך, כל אחד מכם שנמצא בסביבה של נשמה שעזבה את העולם מוקדם, תמיד בחר להיות שותף לשיעור.

כאשר אתם יורדים למטה אתם בוחרים שיעורים, אתם בוחרים שיעורים מאתגרים לפעמים כדי לעזור לאנושות כולה. בדיוק כפי שקורה בעולם למטה שאנשים לוקחים תפקידים במקומות מסוכנים, לוקחים תפקידים מאתגרים כדי להביא ידע לאנושות, כדי לעזור לאנושות, גם כאן יש לנו צורך בידע איך מתמודדים עם אובדן, כי אובדן, נכון לימים אלה, הוא עדיין חלק ממה שקורה בעולם הפיזי. עד שיגיעו ימים טובים יותר, שבהם לא יהיה צורך באובדן, יש צורך לכוון את הנשמות איך להתמודד עם אובדן, איך להתמודד עם הדברים האלה בצורה טובה יותר, ולכן זה ימשיך ויקרה.

אחד הדברים שהכי מכאיבים לכם, ולמען האמת לעתים גם קשה לנו מלמעלה לראות את זה, למרות שאנחנו מבינים את הצורך ואת ההיגיון שבדבר – הוא עזיבה של ילדים צעירים. כאשר ילד צעיר עוזב זה תמיד יוצר שבר קשה מאוד, גדול מאוד, בסביבתו. ילד צעיר שעוזב את העולם תמיד הגיע כדי להוות שיעור לסביבתו, הוא לא הגיע בשביל עצמו. כי ילד שנמצא מספר שנים מועט לא באמת עובר התפתחות משמעותית מספיק, אבל כדי שאתם, בני האדם, תוכלו לחוות את ההתמודדות שהיא כל כך חשובה – אתם מתנסים גם בכך.

תחשבו שוב על העולם שלכם, כמה אנשים מתנדבים לעשות דברים – אנשים מתנדבים להשתתף במחקרים שיש בהם סכנת חיים, אנשים מתנדבים להילחם במקומות שיש בהם סכנת חיים, אנשים מתנדבים ללכת לחקור בקטבים, ללכת לחקור בחלל, למרות שיש שם סכנת חיים, כדי להביא עזרה לאנושות. כך גם נשמה מתנדבת לאבד ילד בגלגול הבא במטרה לעזור לאנושות.

אובדן אין לו ערך בפני עצמו, הוא איננו עונש אף פעם, אובדן הוא תמיד שיעור. זכרו, אנשים יקרים, שכאשר נשמה בוחרת את השיעור אין בה פחד, אין בה כאב, אין לנו אותם הרגשות, אנחנו מלאים פה באהבה אינסופית. וכאשר אנחנו בוחרים את השיעורים המאתגרים האלה אנחנו בוחרים תמיד מתוך תחושה שנצליח לעמוד בהם ולהביא טוב לאנושות. אבל חשוב לנו להגיד משהו שמלווה את בני האדם – גם ההבנה שזה היה צריך לקרות, גם ההבנה שזה לטובת האנושות, לא באמת תקל על הכאב. הכאב קיים, זה חלק מהשיעור שלכם, בני האדם. כאב עוזר לאנושות להתפתח, כאב לפעמים מביא אנשים למקומות טובים בהרבה ממה שהם היו קודם. המטרה היא תמיד טובת האנושות.

כאשר נשמה עוזבת בגיל מבוגר יותר, לפעמים היא עוזבת כי היא נשמה גבוהה ואין לה צורך להישאר בגלגול עד סופו. אבל לעולם לא תדעו אם נקודת עזיבה של נשמה היא סופית והוחלטה מלמעלה או שהיא לא סופית ויש אפשרות לאדם לבחור האם להישאר או לא להישאר, והכוונה היא למחלות, לתאונות. לעתים המחלה, מבחינת הנשמה, היא סופית ולעתים המחלה אינה סופית, ולכן תמיד תמיד תלחמו על חייכם ועל חיי הקרובים לכם, כי לעולם לא תדעו אם זה סופי או לא סופי, כי אם הייתם יודעים לא היה שיעור. בוודאי הייתם מוותרים מראש או לא הייתם מתנסים.

אנחנו מדברים היום על הנושא החשוב הזה כי הוא חלק כל כך גדול בעולם שלכם. האובדן סובב במיוחד אנשים שגרים בסביבתכם. כל משפחה נוגע בה אובדן, כמעט כל אדם נוגע בו אובדן, ואנחנו רוצים לעזור לכם לחיות טוב יותר למרות האובדן. חלק מההתמודדות עם הכאב היא הידיעה שטוב להם למעלה, לכל הנשמות טוב למעלה, טוב לנו כאן, זה עולם שכולו טוב – אין פה סבל, אין פה קושי, אבל גם אין כאב ואין כעס. נשמה שעלתה עם אכזבה, עם כעס, עם כאב – עוזרים לה להשתחרר מכך. עוזרים לה לשחרר רגשות שמפריעים לה בהתקדמות, וכך, גם אם היה לכם עניין לא סגור עם נשמה שעלתה – תדעו שהיא כבר שחררה והמשיכה הלאה. ולכן, גם אתם יכולים וגם לכם כדאי.

זה נושא מורכב, אנחנו פעמים רבות רוצים לראות את בני האדם מתקדמים, רוצים לראות אותם מתמודדים עם הכאב ומצליחים, אבל ברור לנו לגמרי שזה התפקיד שלכם, בני האדם. אנחנו מלמעלה יכולים רק לשלוח לכם אהבה, לשלוח הכוונה ולעזור לכם להתחבר למי שכאן, כי אתם תפגשו אותו שוב, אתם תראו אותו שוב. הפרידה היא זמנית, זכרו זאת. ואם אתם מרגישים קרובים למישהו והוא חסר לכם, כנראה שהוא יהיה מוכן להיות אתכם בקשר. ואנחנו נשמח להדריך אתכם וללוות אתכם משם.

שלכם,

קארי.

 

Facebook
WhatsApp