על מסלולי הפעילויות שלי | נורית אלדר

שלום יקרים,
לפני כ-3 שבועות קיבלתי צלצול טלפון.
על הקו היתה מישהי שאמרה לי כי המורה הרוחנית שלה מזה שנים רבות, אישה כבת 75, מתקשרת העוסקת בידע מן העולם שמעבר שנים רבות, קיבלה הנחיה מהמדריכים שלה לפיה היא צריכה להעביר אלי את הידע שלה. האישה היא מורה רוחנית גם בארץ וגם בעולם העוסקת בהדרכה.
ברגע הראשון הופתעתי, בהיותי מאמינה כי אין מקריות בעולם, החלטתי לשוחח עימה. שמה רחל מירון, שמעתי את השם בעבר, וגם על ״ספר הידע״ בו היא עוסקת, שמעתי קודם, אך כיוון שאיני מכירה אנשים מעולם התקשור, מעולם לא יצא לי לפגוש אותה. 
בשיחה עימה הזמינה אותי רחל להיפגש  כדי שהיא תעביר לי ידע. הרעיון סיקרן וריתק אותי.
הידע היחיד שהכרתי עד כה  הוא זה שמעבירים לי המדריכים מ״מועצת השישה״, אותם אני מתקשרת.
בצד הסקרנות היה גם חשש, אולי ידע חדש לא יתאים לי… מה אם הידע ״יתנגש״ עם ידע שכבר קיים אצלי? ההתרגשות והסקרנות גברו על החשש והחלטתי להרים את הכפפה ולנסוע לפגוש את רחל. פגשתי אישה מדהימה, מרגשת ועם הרבה ידע.
לא הספקנו לשוחח הרבה, אך היה ברור כי הידע שיש לה והידע שאני מקבלת הם דומים במהותם. המטרה בידע המועבר בשני המקרים, הוא לעזור לנו לחיות פה טוב יותר.
רחל שיתפה אותי בתפיסה שלה לפיה הידע מסייע לנו להרחיב את התודעה, וכשאנחנו מרחיבים את תודעה אנו רואים דברים אחרת, מקבלים נקודת מבט אחרת, רחבה יותר ומעמיקה יותר על החיים שלנו כאן.
אני משתפת אתכם בסיפור הזה כיוון שאני חושבת כי רבים מכם לא יודעים שאני עושה הרבה מעבר מאשר ללמד תקשור.
ישנם 3 ערוצים שאני פועלת ועוסקת בהם ואני מקווה כי אחד מהערוצים הללו יכול להתאים לכם.
אני מאמינה כי העידן בו אנו חיים דורש תודעה גבוהה, ככל שנפתח את התודעה בדרכים שונות, כך נתקדם ונפתח עצמנו יותר ויותר.  
זו השליחות האמיתית בעיני! לחיות כאן הכי טוב שאפשר ולממש את עצמנו!
אז מה הם שלושת המסלולים שבהם אני פועלת ואליהם אני מציעה לכם להצטרף?
1. מסלול התקשור: לימוד תקשור על בוריו. יש בינכם שכבר התנסו ולקחו חלק פעיל בסדנה או בקורס.
2. מסלול הידע: כל מה שקשור בידע על ״איך לחיות פה טוב יותר״, על פי הכלים והטיפים מ״מועצת השישה״, הניתנים לנו מתוך נקודת מבט אחרת, זו שיש להם על חיינו כאן למטה. לעתים מדובר בנקודת מבט על דברים פשוטים וטריויאלים בחיינו, ומספיקה החשיפה לידע שלהם כדי לשנות את נקודת המבט שלנו ואת ההבנה שלנו את הדברים.
זהו ידע ששינה את חיי ואני תמיד שמחה ונרגשת להעביר אותו גם הלאה.  
3. מסלול התפתחות אישית: מסלול המשלב ידע ותרגילים העוזר לנו  להתפתח, לפתח את התודעה ולפתח את היכולת להתגבר על מכשולים בחיינו. אני קוראת לזה ״קוואצ׳ינג מלמעלה״. המדריכים עוזרים לנו ל״פתוח את הראש״ ועם זאת להתקדם בדרך שלנו. מימוש עצמי ומציאת הייעוד שלנו.
הזמן לשינוי הוא עכשיו!!
❤️
נורית
Facebook
WhatsApp