על תחושת החמצה ותחושת הגשמה | קארי, ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים נפלאים, כאן קארי.

היום אני רוצה לדבר איתכם על תחושה של החמצה ועל תחושה של הגשמה. הרבה פעמים אתם מתייחסים לדברים כאילו הם קורים לכם, כאילו זה המצב שבו אתם נמצאים. אבל, אנשים יקרים, זה לא כך. גם פה, הבחירה החופשית שלכם משמעותית ביותר. הדבר היחיד שמניע אנשים קדימה זה רצון, זה היכולת לראות אפשרויות פתוחות. אף אדם לא רוצה לפעול סתם. אף אדם לא רוצה מה שאתם קוראים לו להתאכזב, לא רוצה להרגיש שהוא לא הצליח. ולכן, אם אתם לא רואים אופק, אם אתם לא מרגישים חדווה בהתבוננות קדימה – לא תוכלו לנוע, לא תוכלו להתקדם. 

כדי שתדעו מה נכון לכם לעשות, עליכם לבחור משהו שמרגש אתכם. זה לא מתחיל מכך שיש דבר אחד שהוא נכון לכם, זה מתחיל מכך שיש דבר שכשאתם חושבים שאולי יקרה לכם, או שאולי תעשו אותו, הוא מרגש אתכם מספיק כדי להמשיך וללכת בדרך. מה שאני רוצה להגיד הוא שהתהליך הוא הפוך ממה שרובכם בדרך כלל מחכים שיקרה. לא מגיעה התלהבות מבחוץ, לא מגיעה תחושת הגשמה מבחוץ. לעיתים זה מתחיל ממשהו קטן, מזרע או מנבט שיש בתוככם, ועליכם להשקות אותו ולטפח אותו ולעורר את ההתלהבות. לא תצליחו להגיע למימוש, לתחושה של הגשמה, אם לא תהיה לכם כמיהה, אם לא יהיה לכם רצון ממשי להגיע לאיזשהו מקום. 

ייתכן שבמהלך הדרך הרצון ישתנה, תבינו שהוא לא היה מדויק, ותדייקו את הרצון. רק הרצון מניע קדימה. כאשר אדם לא רוצה הוא יתאכזב, הוא יתעייף, הוא ירגיש מבולבל. זה התהליך הנכון לו לעשות – לעצור ולמצוא מחדש מה מרגש אותו, איפה הרצון שלו. רק כשהוא יהיה מחובר לרצון שלו, הוא יוכל לנוע. 

ההגשמה נמדדת בכך שאתם השגתם את מה שרציתם. אם אין רצון, לא תוכל להיות הגשמה. הרבה פעמים אתם מחכים שמשהו חיצוני, שמישהו חיצוני, ידליק בכם את הניצוץ. לפעמים זה קורה, הרבה פעמים זה לא קורה. כאשר אתם חושבים שדברים הם בלתי אפשריים בשבילכם, אתם מכבים את הרצון. זו בחירה, אנשים נפלאים, אין אמת בדברים האלה. גם העבר לא מעיד על העתיד.  

לוּ היינו יכולים לתת לכם להתבונן על בני האדם מלמעלה, כפי שאנחנו עושים, הייתם מרגישים תחושת בזבוז, אולי אפילו תסכול, שכל כך רבים מכם, בני האדם, פוחדים לרצות, פוחדים לחלום, פוחדים לראות את עצמם במקום שמרגש אותם, לראות את עצמם גדולים. וזה המנוע לדיוק, זה המנוע לשמחה. כל שעליכם לעשות הוא להתחיל לשחק עם זה, לעצור מדי יום ולרגע אחד לחשוב על משהו שמשמח אתכם בעשייה שלכם, במי שאתם, במהות שלכם. אלה הם הדברים שיובילו אתכם לשמחה ולרצון. 

והרצון הוא זה שמביא אתכם למקום המדויק לכם, לתחושת ההגשמה, למה שאתם קוראים לו שליחות, או לחיות מתוך ייעוד. אי אפשר להגיע למקום כזה בלי לרצות אותו, בלי להתכוון אליו. דמיינו לעצמכם אדם שרוצה להגיע למקום כלשהו, אבל לא ברור לו לאן הוא רוצה להגיע. הסיכוי שהוא יגיע לשם הוא קטן. לעומת זאת, אם אותו אדם יכוון להגיע למקום כלשהו, ובמהלך הדרך יגיד "רגע, בעצם המקום הזה לא נכון לי, אני רוצה מקום אחר" – הוא יכול להחליף את המטרה מספר פעמים, אבל הוא תמיד יתקדם. ובסופו של דבר, הוא יגיע.  

אז עכשיו, כפי שאתם יודעים, משתנה התדר האנרגטי. זה הזמן להתחבר לשמחה, להתחבר לאנרגיה של כל האפשרויות הקיימות, כי הדברים בתקופה הזאת קורים, והם קורים מהר. אז אנשים יקרים, התחברו לרצון שלכם, ולכו להגשים אותו. 

שלכם, 

קארי 

Facebook
WhatsApp