תרגיל התעצמות לחיי רוגע | קארי, ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים נפלאים, כאן קארי.
אני שמח מאוד להיות אתכם.
אני רוצה ללמד אתכם כיצד בכל אירוע שקשה לכם, בכל נקודה שקשה לכם בחיים, שאתם מרגישים, כמו שאתם קוראים לזה, "תקועים", "מבולבלים", "לא מעזים". מה יכול לעזור לקבל כוח? מה יכול לעזור לכם להסתכל קדימה? אנחנו קוראים לזה בעצם "התעצמות במעגלים".
אני רוצה שתעשו תרגיל. תציירו לכם על דף שלושה עיגולים, כאשר האחד נמצא בתוך השני. בעיגול הפנימי ביותר תספרו מה המקרה. אתם יכולים במילים קצרות שלכם לכתוב מה המקרה. ואז בעיגול האמצעי, אני רוצה שתפנו לחבר או לחברה שאתם יכולים לספר להם את הסיפור, ותבקשו מהם שיעזרו לכם למצוא נקודת מבט שלא ראיתם רגע לפני.
תמיד ישנו חבר שאפשר לשתף אותו, ואם אין לכם חבר שאפשר לשתף אותו, אתם יכולים לעשות את זה עם חבר דמיוני. רק אם תרגישו שאתם לא מסוגלים לצאת מנקודת המבט שלכם, אז תהיו חייבים להיעזר במישהו חיצוני.
אתם פונים לאותו חבר או חבר דמיוני, ומבקשים את נקודת המבט שלו על מה שקרה. לא את הפרשנות, אלא איך אפשר לראות את זה אחרת. כאשר אתם לא מעורבים, אנשים נפלאים, תמיד תוכלו לראות דברים אחרת. תכניסו הומור, תכניסו אפשרויות, אפשר ממש להפוך את הפרשנות שהייתה מלכתחילה.
לא משנה אם האפשרות הזאת, אנשים נפלאים, נראית לכם ריאלית או לא, רשמו אותה במעגל השני, במעגל שעוטף את המעגל הראשון. וכאשר אתם רושמים, הסתכלו על האנרגיה של המעגל הראשון, והסתכלו על האנרגיה של המעגל השני, ותראו מה גורם לכם להרגיש טוב יותר.
האם האפשרות השנייה מקלה את הכובד שישנו במעגל הפנימי? אם לא, חזרו על התהליך, עד שתמצאו את אותו דבר שגורם לכם להרגיש קלילות רבה יותר עם הסיפור.
ומרגע שאתם מרגישים קל יותר, זה הזמן ליצור את המעגל השלישי.
בעקבות התהליך שעשיתם, בעקבות התובנה של החבר, רשמו לכם את התובנה שלכם לגבי הסיפור. רשמו לכם בעצם נקודת התבוננות חדשה, שהיא משקפת התבוננות גבוהה יותר. ושוב בדקו את האנרגיה של אותו מעגל. אם הוא מעגל טוב יותר, קל יותר עבורכם, כזה שגורם לכם להרגיש באנרגיה גבוהה יותר, בשמחה גדולה יותר – השלימו אותו. אם לא, חזרו על התהליך.
התהליך הזה, לאחר שהוא נעשה מספר פעמים בכתב, הוא כבר יכול להיעשות אוטומטית בראש שלכם. הוא בעצם עוצר את האוטומט הקיים היום, ומחליף אנרגיה כבדה שנוצרת אצלכם באנרגיה שהיא קלילה יותר. ואנרגיה קלילה יותר, תמיד תאפשר לכם לראות יותר ולראות יותר דרכים לפעולה.
בהתחלה זה תרגיל מאתגר. זה בדיוק התרגיל שאנחנו עושים עם הנשמות שחוזרות למעלה, כיוון שגם הן, בהתחלה לפחות, נעולות בתוך האמת שלהן. זה הופך למעין משחק שמאפשר לעשות דברים אחרת, להבין דברים אחרת, ובעצם לדעת איך לפעול נכון יותר, או במקרה של הנשמות, איך הן היו יכולות לפעול נכון יותר ומה הן יכולות לעשות טוב יותר בעתיד.
אנחנו כאן תמיד מלווים אתכם, נכונים לתת מענה לכל שאלה. תתרגלו את הנושא, ותפנו אלינו לעזרה, בין אם זה באופן אישי ובין אם זה בקבוצה הזאת.
שלכם, בהמון הוקרה,
קארי
* התרגיל  הינו מתוך קורס ב״מרכז נורית אלדר לתקשור״
Facebook
WhatsApp