איבוד אנרגיה | קארי "מועצת השישה"

אנרגיה

איבוד אנרגיה |
תקשור עם קארי, מדריך  מ"מועצת השישה"

לנוחיותכם תוכלו למצוא תמלול בהמשך.

 

"שלום לכם, אנשים נפלאים, כאן קארי,
והיום אני רוצה לדבר אתכם על הנושא הזה של איבוד אנרגיה.
יש איבוד אנרגיה שקורה מדי יום. בכל מיני סיטואציות שאתם עוברים, בכל מיני מצבים שאתם עוברים, מצבים שמקשים עליכם, מצבים שמאיימים עליכם, כאשר אתם שומעים ביקורת, כל ביקורת, כאשר אתם עומדים בפני שיפוטיות, בין אם זה של אחר ובין אם שלכם, אתם תמיד מאבדים חלק מהאנרגיה.

אלא שיש לכם את היכולת להחזיר אנרגיה זו. ברגע שאתם מודעים לכך ואתם נותנים תשומת לב לתהליך, אתם בעצם מחזירים לעצמכם את האנרגיה. לפעמים זה יהיה במשפט עידוד, במחשבת עידוד או בהסתכלות על דבר שעושה לכם טוב. אבל לעתים קורה בחיים דבר שהוא משאיר אתכם נטולי אנרגיה בצורה משמעותית. והאירוע הוא משמעותי מאוד מבחינה רגשית או שהוא אירוע מכאיב מאוד או שהוא אירוע מבהיל, או שהוא אירוע שנוגע בכם ברבדים עמוקים. באותו רגע אתם הופכים לחלשים ולפגיעים, ואנרגיה משתחררת מכם.

זמן

לעתים לוקח לכם זמן להתאושש.
כאשר לוקח זמן להתאושש, האנרגיה בעצם זלגה מכם לתמיד.
לעתים זה לוקח מספר ימים להתאושש, לעתים אפילו יותר. זה תהליך טבעי שלא ניתן למנוע אותו.
ככל שתשימו לב יותר מהר שאיבדתם אנרגיה משמעותית, תוכלו לחזור בדמיון לאותו אירוע ולהחזיר לכם את אותה אנרגיה. אנרגיה שאבדה היא אנרגיה שקיימת בסביבתכם, היא רק לא בתוככם. ולכן אתם יכולים להחזיר אותה. גם אנרגיה שאיבדתם בעבר בגלל מצבים שונים, בגלל פחד גדול, בגלל חוויה מאוד לא נעימה – זו אנרגיה שנמצאת במרחב שלכם, אבל היא לא זמינה לכם ביום יום. ברגע שאתם מתחברים אליה, אתם כאילו ממגנטים אותה חזרה אליכם, מושכים אותה חזרה אליכם ומחזירים אותה למקום הנכון לה.

כאשר אתם מתקרבים לאדם, תוכלו להרגיש עד כמה האנרגיה שבו מוצקה, מגובשת. ואילו אצל אחר תוכלו להרגיש שיש בו אנרגיה מפורקת, מופרדת. ככל שתאספו חזרה חלקי אנרגיה שאיבדתם, תרגישו מגובשים יותר, שלמים יותר. כאשר אתם שלמים, האנרגיה פחות מתפזרת. אותם אירועים שבעבר גזלו מכם אנרגיה, כבר בעתיד לא יעשו זאת. לכן, התהליך הזה הוא כל כך משמעותי. כשאתם עושים תיקון, אתם גם מחזקים את העתיד. זה לא רק שתרגישו בצורה מידית כמעט יותר טוב, אלא גם תשמרו על עצמכם להיות פחות מפוזרים בעתיד. כל מה שנדרש בתהליך זה הן מודעות והתכווננות.

אהבה

לעתים קרובות בני אדם משחררים אנרגיה דווקא מתוך אהבה,
כאשר אתם נמצאים עם אדם קרוב, אתם לא רוצים להקטין אותו,
אתם לא רוצים להיות חזקים ממנו, ולכן אתם בעצם מקטינים את עצמכם, ובכך משחררים אנרגיה. כאשר אתם פוחדים להתעמת כי אתם לא רוצים לפגוע, אתם בדרך כלל משחררים אנרגיה. כאשר זה קורה באופן חד פעמי, אין בכך כדי להשפיע באמת על חייכם. אבל כאשר קיים אדם בעולמכם ששוב ושוב אתם נדרשים להקטין את עצמכם, לעשות דברים שלא מתאימים לכם כדי שהוא ירגיש טוב יותר, מתוך אכפתיות אמתית שלכם או מתוך פחד – שם יש איבוד אנרגיה משמעותי, וכדאי להחזיר אותו (אותה).

אדם שמחובר אליכם בקשרי אנרגיה שאינם טובים ירגיש גם הוא מועקה או קושי להתפתח ולפעול כפי שהיה רוצה. לכן, גם לאדם שמולכם, לאדם שבו מדובר, חשוב שתעשו את התהליך הזה. זה תהליך שבו גם אם לא תרגישו הקלה מידית, בטווח הארוך יותר תרגישו את האנרגיה מתחזקת. ויותר מכך, משהו מופלא קורה אצלכם, בני האדם. כאשר אתם משחררים אנרגיה מסוימת מול אדם מסוים, אתם לומדים שלא לתת אותה יותר בעתיד גם לאנשים אחרים. וכך, למרות שאתם פועלים להחזיר אותה מאדם אחד בלבד, היא חוזרת כמעט באופן אוטומטי גם מאנשים אחרים, כיוון שישנה בכם בקשה ללא מילים להחזיר את האנרגיה שנתתם לשווא.

תהליך אנרגטי זה הוא תהליך טבעי בין בני האדם.
הקשר הוא קשר אנרגטי, הוא יקרה תמיד.
ועליכם לא לפחד מכך, לא למנוע את הקשר הרגשי עם האחר,
אלא לאפשר אותו בשמחה ובהנאה ולהבין שכאשר אתם משחררים אנרגיה,
זה מרגע של חולשה, וכאשר תתחזקו כבר לא תעשו זאת בעתיד.
אל תנסו להגן על עצמכם בפני בני אדם אחרים. הקשר האנושי הוא יקר מפז.
זכרו, תמיד תוכלו לקחת שוב את מה שאיבדתם, ולהחזיר לעצמכם את הכוחות, את האנרגיה, את העוצמה השייכת לכם.

שלכם, בהוקרה רבה,

קארי"

 

Facebook
WhatsApp