האדם מורכב מחזק בינוני וחלש | לאבלי, ״מועצת השישה״

שלום לכם אנשים נפלאים, כאן לאבלי.

יש לנו דברים חשובים מאוד לומר לכם היום.

דבר ראשון, פתחו את הלב והרגישו את אנרגיית האהבה שאנחנו שולחים אליכם. אנרגיית האהבה היא אנרגיית החיים. אנרגיית החיים היא המנוע שלכם למטה. אנחנו שולחים לכם אנרגיה מדי יום, אנחנו שולחים לכם אנרגיה מחבקת, כיוון שהמשימה הקשה ביותר של האנושות היא המשימה שלכם. החיים בעולם שלכם מאתגרים, החיים בעולם שלכם לא פשוטים והחיים בתקופה שבה אתם חיים הם מאוד מאוד מאוד מאתגרים. ולמה הם כל כך מאתגרים, אנשים נפלאים? 

בתקופה שלכם יש יותר ביטחון ממה שהיה בעבר. כן, ישנן סכנות, אבל רובכם לא באמת מפחדים על החיים שלכם מדי יום. לפני מאתיים שנה הייתה סכנה יומיומית, אתם לא חיים שם. בעולם שלכם יש שפע כלכלי, מעטים מכם ממש רעבים בצורה כזאת שהם מפחדים על החיים שלהם. שוב, עד לפני מספר עשורים היה רעב, אפילו רעב מסוכן. גם במדינה שלכם. ויותר מכך, הייתה עד לפני מספר עשורים יציבות, אבל יציבות עם תחושה ששינוי הוא לא אפשרי, היום יש לכם תחושה שהרבה דברים הם אפשריים. ברור לכם שאפשר לשנות. זה יוצר תחושת פתיחות, אבל, אנשים יקרים, זה גם הדבר הכי מבלבל שיכול להיות. אתם חיים בתקופה של שינוי. אתם מנסים למצוא את הדרך ואין לכם באמת ממי ללמוד, מכיוון שמי שהדריך אתכם בעבר גדל בעולם הישן ואתם נמצאים בעולם החדש, שיש לו כללי התנהגות חדשים, שיש בו אנרגיה חדשה. אפילו הזמן כאילו עובר מהר יותר. אתם מרגישים את זה, אבל אתם לא יודעים איך להתנהג עם זה. 

אנחנו בסך הכול אומרים לכם להיפתח למה שאתם מרגישים. בעולם שלכם, אנשים נפלאים, חינכו אתכם לסמוך על השכל, חינכו אתכם לחשוב. זה היה חיוני להתפתחות של האנושות. המאה הקודמת התבטאה בהתפתחות טכנולוגית מאוד מאוד משמעותית, בשינויים טכנולוגיים מאוד גדולים, היה צורך שכל בני האדם יתגייסו לטובת הפיתוח. לא הייתה משמעות לאדם אחד, הייתה משמעות לכלל, לחברה. אתם נמצאים במדינה קטנה שנבנתה לפני מספר עשורים, זו הייתה שליחות גדולה של כל מי שהביא אתכם לכאן.  

והשליחות הזאת גבתה מחיר של עצמאות. לא הייתה אפשרות לחשוב על ה"אני", היה חשוב לחשוב על הכלל. אבל כיום, אנשים יקרים, מי שחושב רק על הכלל לא יוכל להתקדם, כיוון שכיום, כדי שתאהבו את האחרים – אתם צריכים בראש ובראשונה להסכים לאהוב את עצמכם. אבל לא לימדו אתכם לעשות את זה, ואת זה אנחנו רוצים ללמד אתכם לעשות. 

השינוי הוא מפחיד מכיוון שלימדו אתכם שאתם צריכים לצְפות ולדעת מה נכון לעשות. זה הדבר שהכי משעשע אותנו מלמעלה כשאנחנו מסתכלים. הרי איך תוכלו לדעת מה נכון לעשות בעוד שנתיים ובעוד שלוש שנים כשברור לכם שאין לכם מושג איך ייראה העולם בעוד שנתיים-שלוש? כל שעליכם לעשות הוא להקשיב ללב, להקשיב למה נכון לכם כרגע, ללמוד מחדש לחזור ולסמוך על מי שאתם ועל מה שאתם. אתם הגעתם לעולם עם הרבה יכולות, עם הרבה מתנות. הגעתם לעולם בדיוק כפי שהייתם אמורים להגיע. 

רובכם עסוקים כל כך בשינוי, בניסיון לתקן, אבל הרבה חלקים מכם הם נפלאים כמו שהם, אין צורך לתקן אותם, גם אם הם יותר חלשים. חשוב לנו להגיד לכם, אנשים יקרים, שבנאדם שלם הוא בנאדם שמורכב מחלק חזק, מחלק בינוני ומחלק חלש. אבל בעולם שלכם זה נהיה אסור – את החלק החלש והחלק הבינוני אתם מנסים שוב ושוב לתקן, לשפר, במקום להתמקד בחלק החזק שבכם, בחלק היפה שבכם, שאותו נועדתם לפתח. בעצם, אתם לא משתמשים בכל היכולות שלכם, לא משתמשים בכל האנרגיה שיכולה להביא אתכם קדימה, אלא מנסים לדחוף את החלק החלש ואת החלק הבינוני קדימה. 

אני רוצה להזמין אתכם לשים את זה רגע בצד ובשבוע הקרוב להרגיש מדי בוקר את היופי שבכם. כאשר תחוו את היופי שבכם, תוכלו להרגיש כמה אנרגיה יש בכם.  

אתם נמצאים בתקופה שבה כל אחד מכם יכול להשפיע. השינוי הבא יקרה מכך שאתם תיצרו מעגלים-מעגלים של שינוי. זה כבר לא יהיה שינוי של מנהיגים גדולים שמנחיתים שינוי מלמעלה. השינוי יהיה של קבוצות-קבוצות, כפי שכבר אתם יכולים לראות את זה קורה. זה שינוי שיתחיל מלמטה וכל אחד מכם יכול להיות חלק. 

פתחו את הלב השבוע, הרגישו אותנו לצדכם, הרגישו אותנו מלווים אתכם, שאלו שאלות ותקבלו הכוונה, תהיו אתנו, כי אנחנו אתכם.

שלכם, בהמון המון אהבה, 

לאבלי. 

Facebook
WhatsApp