על חשיבותם של טקסים | פיית׳, ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים נפלאים, כאן פיית',

הנושא שאני רוצה לדבר אתכם עליו היום הוא טקס או טקסיוּת, ואני לא מתכוונת לטקס רשמי שמעבירים אתכם או לטקס שאתם צופים באחרים עושים אותו, אני מתכוונת לאותם טקסים יום יומיים שאתם עושים עם עצמכם ועם אחרים.  

לטקס יש חשיבות מאוד מאוד גדולה, טקס זה בסך הכול עשייה החוזרת על עצמה, היא נעשית בצורה מסודרת ויש לה משמעות מיוחדת עבורכם. טקס יכול להיות סדר לבישת הבגדים שלכם בבוקר, טקס יכול להיות הדרך שבה אתם אוכלים את ארוחת הבוקר, טקס יכול להיות ברכה שאתם אומרים לעצמכם כל בוקר – כל דבר שקשור בחייכם שחוזר על עצמו ואתם נותנים לו משמעות הוא בעצם טקס. 

הטקס עושה שקט לאדם, הטקס מקנה יציבות, מקנה ביטחון, מקנה שייכות. 

אני רוצה להזמין אתכם להתחיל ליצור בחיים שלכם טקסים. טקסים שיחזקו אתכם, שיחזקו את מי שאתם, שיחזקו בכם יכולות ורצונות. טקס הוא כל דבר, שאתם רוצים לתת לו עוצמה, רוצים לתת לו תשומת לב. קימה בבוקר יכולה להיות טקס, התארגנות לפני שינה יכולה להיות טקס. טקס פירושו לעצור לרגע את האוטומט, לעצור לרגע את ההתנהלות היום יומית, ולתת תשומת לב לדבר כלשהו. מרגע שאתם נותנים למשהו תשומת לב, הוא מתעצם. זה במידה מסוימת כמו בלון, שברגע שאתם מנפחים אותו באוויר הוא משנה גודל, הוא מקבל נפח. כך גם טקס, כאשר אתם עוצרים, מתייחסים אליו, הוא מקבל עוצמה. 

הטקס נותן שלווה, והוא גם מאפשר לעצמכם לחזק את עצמכם, לחזק דברים שאתם מאמינים בהם, לחזק את התחושה שאתם מוגנים, את התחושה שאתם שמורים. אתם יכולים לבחור בכל דבר שחשוב לכם, ולהפוך אותו לטקס. תרגישו מהר מאוד העוצמה בכם עולה, את השמחה בכם עולה.

הכניסו טקס לחייכם, טקס שהוא שלכם, שהוא ביניכם לבין עצמכם. תראו כמה הדבר נוגע בכם, כמה עוצמה זה מכניס לחייכם. בחרו את הנושאים שאתם רוצים להגדיל, הכניסו בהם את האנרגיה וצרו מהם טקס.

הכניסו את הטקס לחייכם והוא יוביל אתכם בדרך שאתם רוצים ללכת בה. חשבו על כך, אנשים יקרים.

ואנחנו נלווה אתכם בהרבה הרבה אמונה. 

שלכם, 

פיית' 

Facebook
WhatsApp