על בחירת המנהיג | פיית׳ ״מועצת השישה״

שלום לכם אנשים נפלאים, כאן פיית'.

אחד הדברים שאנחנו רואים אצל בני האדם הוא כמה בקלות הם מקשיבים לאחרים וכמה הם שופטים את מה שעולה בתוכם. קל להם להאמין לאחרים, יותר משקל להם להאמין לעצמם.

הדבר הזה לא קורה סתם, זה חינוך של דורות רבים. זה חינוך אבולוציוני של בני האדם. בני האדם היו חייבים מנהיג, הם היו חייבים מישהו שיעזור להם להתמודד כדי לשרוד, מישהו שיאסוף אליו את הידע, שיאסוף חוכמה, ובעצם, משחר הבריאה, ברגע שבני האדם התאגדו – הם חיפשו את ההנהגה מטעמי הישרדות. בדיוק כפי שהרועה מוביל את הצאן, המנהיג ידע להוביל את בני האדם למקום בטוח, לעזור להם לשרוד, לארגן את הדברים. הוא עזר להם לעשות סדר, לקבוע סדרי עדיפות. 

הפנייה למנהיג הייתה חשובה מאין כמוה להישרדות של בני האדם. בלי זה, כפי הנראה, בני האדם לא היו שורדים. לא סתם, אנשים יקרים, בכל התיישבות של בני האדם, גם אם היא נמצאת באזור נידח, תמיד ישנו מנהיג, תמיד ישנו מוביל, תמיד ישנו מבנה היררכי. זה היה חיוני כל עוד סכנת ההישרדות הייתה קיימת, אבל בעידן שלכם ההישרדות היום-יומית כבר לא קיימת. בעצם היא כבר לא קיימת מספר עשרות שנים, אבל לא מספיק זמן כדי שתצליחו לשנות את התפיסה. כתוצאה מכך קל לכם ללכת אחרי אנשים שמציגים סמכות, שמציגים ידע, שמציגים כוח, כי באופן אינטואיטיבי אתם מחפשים את המנהיג שיוביל אתכם אל הביטחון.  

אבל בעידן שלכם הוא לא קיים. כן, דרושה הנהגה כללית – דרושה הנהגה שתקבע חוקים לחברה, למדינות, שתקבע חוקים בין מדינות – דרושה הנהגה, אבל היא לא הנהגה כזאת שאמורה להוביל אתכם ביום-יום. המנהיג שאתם כמהים אליו לא קיים. ועדיין רבים מכם מחפשים אותו – מחפשים את זה שיגיד להם מה נכון, מחפשים את זה שיראה להם את הדרך. המנהיג תמיד עשה את זה בהכללה, הוא מעולם לא היה יכול לראות כל פרט ופרט – זה טבע ההנהגה. ההנהגה תמיד פועלת לפי טובת הכלל, והפרט נדרש לוותר על הדברים שהיו חשובים לו לטובת הכלל, לטובת החיים ביחד, לטובת ההישרדות.  

אבל העידן הנוכחי הוא עידן שבו כל אחד אמור לבוא לידי ביטוי. זה עידן שבו רק כאשר תעזו להיות מי שאתם, רק כאשר תהיו מדויקים – תצליחו. זה עידן שבו כאשר אתם נותנים לאחר את הכוח שלכם – אתם מאבדים את הכוח שלכם, את היכולת לחיות בהגשמה, מאבדים את היכולת לחיות כפי שנכון לכם. אז זה נוגד את מה שגדלתם עליו, זה נוגד את מה שחונכתם שנים על גבי שנים. אתם דור המהפך – כל מי שחי בתקופה הזאת שייך למהפך, בין אם הוא צעיר ובין אם הוא מבוגר. לא פשוט לעשות את המהפך הזה, לא פשוט להבין שהתשובות כבר לא נמצאות אצל אחר, כפי שהיו בעבר. התשובות לא יימצאו בחוץ, הן יימצאו בפנים. ההנהגה הנכונה לכם היא ההנהגה שלכם. בהחלט אפשר להיעזר בידע. ידע קיים בשפע, אפשר להיעזר בהכוונה, זה חשוב מאוד. אבל אתם אמורים להיות המנהיגים של עצמכם. אתם אמורים לעשות את הבחירות, אתם אמורים להחליט מה נכון ומה לא נכון, ואתם אמורים להוביל את עצמכם למקום שטוב לכם. 

אל תחכו שמישהו ימשוך אתכם, שמישהו יוביל אתכם. הוא לעולם לא יצליח להוביל אתכם למקום שנכון לכם כפי שאתם יכולים להוביל את עצמכם. חשוב שתזכרו את זה. חשוב שכשאתם הולכים לחיפוש התמידי, לכמיהה שיבוא אותו מנהיג שיגיד לכם מה לעשות, חשוב שתזכרו שהוא כבר לא קיים. 

קיימים מנהיגים, אבל הם ייקחו אתכם למקום שהם רוצים אבל לא למקום שאתם רוצים. זה חשוב מאוד. וכל אדם שלוקח את ההנהגה לעצמו, שמוביל את עצמו, מגיע למקומות נכונים, מגיע למקומות מרתקים. רק רבים מכם פוחדים עדיין לעשות זאת. זה העידן החדש. זה התדר של העידן החדש. אל תפחדו, אתם אף פעם לא לבד, אבל אתם כן אלה שקובעים בעולם שלכם. תיהנו מזה, תראו את היופי שבכם, תראו את הגדולה שלכם, ובעיקר תאמינו בעצמכם – אתם המנהיגים הכי טובים לעצמכם. תובילו את עצמכם למקום הנכון לכם, למקום הראוי לטובתכם ולטובת האנושות כולה, ואנחנו נלווה אתכם בהמון המון אהבה. 

שלכם, 

פיית'. 

Facebook
WhatsApp