הדהודו של תדר | פיית׳, מדריכה מ״מועצת השישה״

 

 

 

שלום לכם, אנשים יקרים, כאן פיית'.

היום אני רוצה לדבר אתכם על התדר ועל דומה מושך דומה, וכיצד אתם יכולים למשוך אליכם, בעולם שלכם, את מה שאתם רוצים.

דבר ראשון שחשוב שתבינו, אתם תמיד מושכים אליכם דברים: כל תדר הוא תדר ממגנט, בין אם אתם רוצים ובין אם אתם לא רוצים. כאשר אתם נמצאים בתדר מסוים, כל בני האדם שנמצאים בתדר דומה יכולים לקלוט אתכם, וגם הסביבה שנמצאת בתדר דומה יכולה לקלוט אתכם.

דמו את עצמכם למכשיר רדיו. במכשיר הרדיו יש מספר אפיקי תדר. כאשר אתם נמצאים, אנשים נפלאים, בתדר של AM, גם תתאמצו מאוד – לא תוכלו לקלוט את אותם ערוצים שמשדרים ב-FM. לשם כך, עליכם להעלות את התדר. ואם תרצו לקלוט תדר גבוה יותר, תצטרכו לשכלל את המכשיר, כך שיוכל לקלוט תדרים גבוהים יותר.

באותה צורה עובדים בני האדם, עובד התדר של המין האנושי.

דמיינו שאתם נמצאים על סולם. כאשר אתם בשלב הראשון, לא משנה כמה תתאמצו, תוכלו להגיע רק אל דברים שנמצאים בהישג היד של השלב הראשון. תוכלו לראות אולי דברים מעבר, אך לא תוכלו להגיע אליהם. כאשר תעלו לשלב הבא, כבר תוכלו להגיע לדברים חדשים. לכן, ככל שאתם עולים בתדר, ככל שאתם עולים בסולם, אתם מגיעים לתדרים רחבים יותר, לתדרים גבוהים יותר. כיוון שתדר גבוה תמיד קולט גם תדר נמוך יותר, אבל הוא לא יכול לקלוט את התדר שגבוה ממנו. לכן, ככל שהתדר שלכם עולה, אתם מתרחבים וקולטים יותר.

חשוב שתבינו שאתם מהדהדים את התדר שלכם החוצה בכל זמן. הסתכלו סביב, כאשר אדם נמצא במצב רוח לא טוב, כמעט תמיד תרגישו בכך. כאשר בן אדם מגיע כשהוא שמח, גם בזה תרגישו. אנחנו קולטים את התדר הרגעי של האנשים שסביבנו, אנחנו גם קולטים את התדר הקבוע שלהם. אתם יודעים להגיד על אנשים מהו התדר שלהם. יש אנשים שנעים לכם יותר עם התדר שלהם, וכאלה שפחות. אתם יכולים לשנות את התדר שלכם.

מהו אותו הדהוד? ההדהוד הוא בעצם התרכזות במחשבה שיוצרת בנו אנרגיה, שיוצרת בנו שמחה, שיוצרת בנו תחושה טובה. אנחנו עושים את זה או על ידי הוקרה, על ידי ברכה, התרכזות בחוויה טובה, בתחושה טובה. וכאשר מתרכזים בחוויה הטובה, בתחושה הטובה, מדמים שבדיוק כמו רמקול ששולח את הקול החוצה, אתם שולחים את הקרניים של הטוב מלבכם החוצה, גלים גלים שמתפשטים מכם למרחב. וככל שהם מתפשטים החוצה, הם תמיד מתפשטים גם פנימה, ואתם מרגישים מידית שהתדר עולה.

ניתן להשתמש בכלי הזה בכל דרך, בכל מצב בחיי היום יום.

כאשר אתם נמצאים במצוקה כלשהי מול אדם אחר, כאשר אדם אחר נמצא במצוקה, כאשר אתם רוצים לעזור למישהו – אתם יכולים לחשוב על משהו טוב שקשור אליו, לכוחות שבו ולהדהד את זה החוצה. כאשר תעמדו ליד אותו בן אדם ותהדהדו לו ברכה, ותהדהדו לו חיזוק לדרך שלו, אהבה – הוא ירגיש בזה, זה ישפיע עליו, גם אם לא במודע.

כאשר הרגש שלכם מחובר לחלוטין להדהוד, החוויה תהיה עוצמתית ביותר, ההדהוד הרגשי הוא המשמעותי ביותר.

לעתים, אנשים נפלאים, ישנו פער בין ההיגיון, בין התודעה לבין הרגש. גם אז יש משמעות להדהוד, כי ככל שתהדהדו יותר, גם אם זה רק מתוך התודעה, לאט לאט זה יפגוש את הרגש. בדרך זו מקדמים אתם את המצב הרגשי, מחזקים אותו. חשוב ליהנות מהתהליך. יש בכם שפע. ככל שתהדהדו יותר, יהיה בכם יותר.

זכרו, ההדהוד הוא תמיד דו כיווני. כאשר אתם נותנים לאחר, אתם נותנים תמיד גם לעצמכם. כאשר אתם חושבים על אדם אהוב, שולחים לו אהבה, תמיד תמיד תרגישו את האהבה בתוככם.

אז כאשר עצוב לכם, קשה לכם, אתם לבד – זה הזמן להדהד משהו טוב, להדהד אהבה לאחר, היא תמיד תמלא גם אתכם.

זכרו שאנחנו תמיד מלמעלה נמצאים כדי לקלוט את ההדהוד שלכם, כדי לקלוט את התדר, ולהחזיר לכם אותו מואר, נקי ומלא אהבה.

שלכם, פיית'

 

Facebook
WhatsApp