התחלה חדשה | קארי, ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים יקרים, כאן קארי.

התחלה זו הזדמנות, זו תמיד הזדמנות. איכשהו לימדו אתכם לפחד מההתחלה, ולכן אני מגיע.

הפחד הזה הוא פחד קדום, שקשור לימים שבהם החיים לא היו בטוחים, לימים שבהם ההישרדות הייתה נחלתכם, כאשר בני האדם היו צריכים להתמודד עם טורפים, היו צריכים להתמודד עם סכנות יום-יומיות – כל שינוי, כל דבר חדש, תמיד-תמיד היה מסוכן. למשל, ללכת לאזור חדש ביער היה תמיד מסוכן, תמיד נפגעו אנשים. ללכת ללמוד משהו חדש, להכיר שבט חדש – תמיד היה כרוך בסכנה אמתית. החוויה הזאת שבכל התחלה יש סכנה נצרבה בתוככם כל כך חזק, עד כדי כך שכיום כאשר אתם מתחילים משהו, הרבה פעמים במקום להרגיש התרגשות ושמחה, תרגישו פחד. 

למה חשוב להגיד את זה? מכיוון שאתם נדרשים היום להקשיב לקול הפנימי שלכם, אתם נדרשים להיות מכוונים לעוצמה שלכם. ולכן חשוב שתדעו להפריד מה שלכם ומהם הרגשות או הפחדים שפשוט הושרשו בכם ואינם שלכם. הפחד מהתחלה הוא לא שלכם, הוא לא שייך לתקופה הנוכחית. 

בתקופה הנוכחית, בעידן שבו אתם חיים, ישנן הרבה התחלות מכיוון שיש שינויים רבים, כיווני ההתקדמות משתנים בלי הרף, נוצרות הזדמנויות, נוצרות התחלות חדשות. כאשר אתם מפחדים אתם מפספסים את ההזדמנויות האלה. חשוב לנו לתת לכם כלים כדי שתוכלו לזהות הזדמנויות מבלי לפחד. הפחד שעולה בכם, כאילו צעד לא נכון יגרור אחריו משהו גורלי עבורכם, כמעט תמיד אינו מדויק. כמעט תמיד, גם אם תפעלו לא נכון, זה הפיך.

גם אם תפעלו בדרך שאינה מדויקת לכם, עדיין תוכלו לשנות אותה. כל הליכה, כל התקדמות, היא תמיד יותר טובה מאשר עמידה במקום. זהו מנהג חשוב מאוד לעצור ולהתבונן ולחשוב, אבל הפכתם את זה להתבוננות אין-סופית. הפכתם את זה לצורך עז לדעת מראש מה עומד לקרות.  

עכשיו, מבחינה אנרגטית, זוהי התחלה חדשה. כאשר בני האדם מתייחסים לדבר מסוים כאל התחלה חדשה, התדר הזה מידבק, התדר הזה עובר גם לאחרים. התחלה היא לאו דווקא משהו בטבע. הטבע הוא מעגלי – אין בו התחלה ואין בו סוף, אבל כאשר אתם יוצרים בכם חוויה של התחלה, כאשר אתם יוצרים בכם תחושה של התחלה, התדר הזה עובר אליכם ברמה לא מודעת. ולכן, כרגע זו התחלה של שנה חדשה, שאין לה משמעות מבחינה קוסמית, אבל יש לה משמעות מבחינתכם. יש כאן אפשרות לשער חדש.  

ומהו שער חדש? שער חדש הוא הזדמנות עבורכם לצעוד לעבר משהו שמחדש לכם, לעבר משהו שמאפשר מעט יותר, לעבר משהו שלוקח אתכם למקום מדויק יותר לכם.

זִכרו להפריד בין פחד לבין התרגשות. התרגשות היא דבר מבורך ובהתרגשות יש לפעמים כביכול  תחושה של פחד, אבל יש בה גם תקווה, זה לא אותו דבר. פחד זהו משהו משתק, ואילו התרגשות לא.

חשוב שתדעו שככל שתעשו יותר שינויים, ככל שתעזו לנסות דרכים רבות יותר, ככה תגיעו לדיוק גדול יותר, ככה תגיעו לתחושה שאתם בדרך הנכונה לכם. 

בעצם אומרים לכם להעז, ואני אומר לכם אל תאמינו לפחד. בכל אחד מכם יש רצון לצעוד, ומה שעוצר אתכם זה הפחד. ברגע שתדעו שמרבית הפחדים הם לא שלכם, אלא הם יושבים בכם מדורות קודמים, יהיה לכם קל יותר. עכשיו יש תדר באוויר שיכול לדחוף אתכם קדימה – השאלה היא האם אתם תאפשרו לו לעשות את זה? 

אנחנו מברכים אתכם על כל צעד בכיוון, כי ככל שאתם תהיו מדויקים, אתם תתפתחו יותר בהתפתחות של האנושות (כפי שאנחנו אומרים את זה פעמים רבות). אז אנחנו מאחלים לכם שתהיה לכם התקדמות נפלאה ושער נפלא. 

בהרבה הרבה הוקרה, 

קארי. 

 

Facebook
WhatsApp