שימו את עצמכם במרכז | ביון, ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים נפלאים, כאן ביון.

אחד הדברים שהיינו מאוד רוצים לקחת מכם זה את הפחד הגדול שלכם לשים את עצמכם במרכז. נראה לכם שאם תשימו את עצמכם במרכז, תיתפסו ככאלה שחושבים רק על עצמם, שפועלים רק לעצמם, ובעצם אתם לא תעשו את מה שנכון. בפועל קורה דבר הפוך לגמרי. כאשר אתם שמים את עצמכם במרכז, ואתם נותנים לעצמכם את הצרכים שחשובים לכם, אתם מתמלאים ויכולים להעביר לאחרים ולהתייחס לצרכים של האחרים.  

רבים מכם מרגישים בתוכם שיש להם כוחות, יכולות ורצונות נוספים, וכל הזמן עסוקים בלעצור את עצמם בשאלות: האם זה נכון? מה יקרה אם אני אנסה? איך יגיבו האחרים? האמת היא שכשאנו מתבוננים בכם מלמעלה, אנחנו רואים שאדם שפועל כולם מקבלים את דרכו. אדם שפועל ומאמין בדרך, אחרים מתיישרים בדיוק לפי מה שהוא פועל. אדם מהסס משדר הפוך.  

כך קורה שדווקא הרגישים מבינכם, אלה שדואגים לאחרים, שפוחדים לעשות צעד כדי שלא יהיה על חשבון האחר, דווקא הם נשארים מאחור, ואילו אלה שמעיזים לקחת את עצמם, אלה שחושבים שהם חשובים, שחושבים שהם אלה שיכולים לשנות דברים, דווקא אלה הם באמת אלה שמשנים דברים, הם אלה שעומדים בחזית החברה, הם אלה שמושכים אחריהם אנשים אחרים. 

התדר של האמונה של האדם בעצמו עובד. אם אתם רוצים להצליח, בראש ובראשונה עליכם לבנות את האמון שלכם בעצמכם. האמון שלכם בעצמכם נבנה ברגע. זו פשוט החלטה שיש לכם מה לתת, זו פשוט החלטה שמותר לכם להיות במרכז חייכם, שזה לא על חשבון אף אדם אחר, שבעצם לשם כך הגעתם, הגעתם לעולם יחידים ומיוחדים כדי להביא את עצמכם במלוא העוצמה. כאשר תביאו את עצמכם במלוא העוצמה, תפעלו בדרך נכונה גם לאנושות. אין לכם מה לדאוג מכך שזה יפגע באחרים. לפי מה שאנחנו רואים, קורה בדיוק הפוך. בן אדם שטוב לו, עושה יותר טוב. בן אדם במצוקה, לא יכול ליצור טוב. 

האגואיזם, כפי שאתם מכנים אותו, הוא תכונה בריאה. תסתכלו על ילדים, כולם כאלה. אתם מגיעים לעולם עם אהבה בסיסית לעצמכם, עם אהבה בסיסית, עם רצון בסיסי להשיג דברים ולגעת בדברים. הוא נהרס בגלל החינוך, אבל בעולם המערבי בעצם הוא נהפך לאסור. ואנחנו מתבוננים מלמעלה ויודעים שזה הכוח המניע, שזה הכוח שיעזור לכם להיות במיטבכם, ורוצים לקרוא לכם: תחזירו את הכוח לעצמכם, תחזירו לעצמכם את היכולת להתפעל ממי שאתם, את היכולת לראות את הגדולה שלכם, את היופי שלכם. שימו את עצמכם במרכז, תבינו מהי אותה מתנה מיוחדת שיש לכם לתת לעולם, תיהנו ממי שאתם, תראו כיצד הסביבה נתרמת, כיצד אחרים נתרמים דווקא מההעזה שלכם להיות בראש, להיות כפי שאתם, להביא את עצמכם לחלוטין.

אל תעצרו את עצמכם. האנושות מחכה למלוא גדולתכם. 

שלכם, 

ביון 

 

Facebook
WhatsApp