כשמנסים להבין מקלקלים | ג׳וי, ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים נפלאים, כאן ג'וי!

אתם מנסים להבין מה זה שיעור, מה זה התנסות, מה צריך ללמוד – אוי ואבוי! אולי תפספסו משהו?! החיים שלכם לא ימשיכו אותו דבר אם אתם הפסדתם איזה ניתוח להבנה של משהו… 

והרי אתם כל כך חכמים ומתפתחים, אז אתם לא נותנים לעצמכם להרגיש – אתם חושבים, ומבינים ולומדים, ועושים לכם סימנים מה נכון, מה לא נכון, מה כדאי, מה לא… אוי! 

ואנחנו מסתכלים עליכם, כמה קשה אתם עובדים, במקום פשוט ליהנות מהדרך, ללמוד ולהבין… מה זה משנה אם זה שיעור או לא? מה זה משנה אם זה משהו שתוכנן מראש או לא? זה קיים היום בחיים שלכם, אז יופי! מה עושים עם זה? 

למידה היא בעיקר חווייתית, אנשים נפלאים, זה לא דרך הראש! זו לא הייתה הכוונה, זה גם לא עובד ככה במאה אחוז!

אנשים נפלאים, כשאתם מנסים להבין הכול אתם מקלקלים, כי אתם לא באמת יכולים להבין הכול! זו המטרה, מה אתם חושבים? 

אם ההבנה הייתה מסבירה הכול, לא היה צורך בגלגולים! יכולנו כבר לנתח את הכול מפה למעלה, אבל זה בלתי אפשרי כי מה שמפעיל אתכם זה הרגשות! 

ואתם מנסים להסביר את הרגשות, ולהבין את הרגשות, ולשמור על עצמכם מרגשות, ולנתח…. כאילו שזה עוזר לכם! זה לא באמת עוזר לכם, אנשים יקרים!  

תרגישו, תחוו, תהיו שם, אל תפחדו מהרגשות! אתם יודעים שהם עוברים. הם באים לרגע, רק לתת סימן ולא יותר מזה. הרגשות מכוונים אתכם, הם המצפן האמתי למה שנכון לכם, למה שכדאי לכם – אז למה אתם כל כך פוחדים מהם? למה אתם מדברים עליהם כל כך הרבה במקום להרגיש אותם, אנשים נפלאים?  

עכשיו אצלכם זו תקופה נהדרת של אנרגיה נפלאה! תרגישו, תחוו, תיהנו… אפשר להתמלא בשמחה מכלום! פשוט לצחוק!  

הניתוח תמיד מביא כבדות, תמיד מביא תחושה של אחריות, של לימוד, חברים יקרים – קלות, זה המפתח! החיים שלכם מאתגרים מספיק! כל כך הרבה התנסויות, לא תוכלו להבין את כולן! אין צורך בזה בכלל… רק תחוו, ותיהנו ותצחקו… כי החיים נפלאים! 

שלכם, בהרבה צחוק, 

ג'וי 

Facebook
WhatsApp