על תקשור | פיית׳, ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים יקרים, כאן פיית'.

לפני שנשמתו של אדם יורדת לגלגול, הוא מסכם את כל הדרך עם המדריך שלו, כיצד הם יתקשרו, כיצד הם יתנו סימנים. האדם בעצם מארגן את הידע, את המחשבות, לפני שהוא יורד לגלגול, כיוון שישנה ידיעה שהזיכרון משתנה, שבעצם אין לאדם יכולת לזכור את הדברים מרגע שהוא מגיע לעולם הפיזי. לכן מחליטים על סימנים וצעדים. 

בדרך כלל כאשר התינוק נולד, עדיין הזיכרון ישנו בו. ילדים קטנים זוכרים, אבל בעולם שלכם, אנשים נפלאים, מסיטים אותם אל עבר המחשבה. אמונה נתפסת כדבר שאינו מדעי, כדבר שהוא אינו עובדה, ועל כן עדיין, ובמיוחד בעולם המערבי, מנסים לכוון אתכם אל העובדות, אל ההוכחות, אלא שכמעט כל אותם דברים שמתייחסים אליהם כאל הוכחות בעצם אינם כאלה. 

אין אחד שהוכיח שאין המשכיות לאחר המוות, כפי שאתם קוראים לו. לא הוכח שהנשמה לא ממשיכה הלאה. אבל כיוון שלא הוכח ההפך, מתייחסים אל זה כאל עובדה. במסגרת המדע, כשדברים לא מוכחים הם נחשבים בגדר השערה בלבד, עד שהם מוכחים, מלבד בתחום של האמונה. בתחום של האמונה ישנם רבים מכם שעד שלא תהיה הוכחה, שהיא בגדר עובדה, מעדיפים להתייחס אל זה כאל לא אמיתי, כאל לא קיים. זה סותר את הלוגיקה המדעית, אבל זה מרגיע הרבה מבני האדם שבעצם צריכים שהעולם יהיה יציב, מוכח וניתן לנגיעה, ניתן להוכחה בכל רגע ורגע. 

כאשר אתם רוצים לפתוח את עצמכם לדברים שמעבר, לדעת דברים מעבר, אינני מדברת רק על קשר עם העולם שלנו, אלא גם כאשר אתם רוצים לחשוב מעבר לגבולות שלכם, כאשר אתם רוצים לראות דברים מעבר למה שקורה סביבכם בטווח הקרוב, כאשר אתם רוצים להבין דברים מעבר למרחב הרגיל שלכם, עליכם לאפשר לעצמכם להאמין. לא ניתן לראות דברים כאשר לא קיימת אמונה שאפשרי עבורכם לראות. 

כל היוצרים הגדולים, כל המדענים הגדולים יודעים שיש משהו מעבר. גם אם מרביתם לא יקראו לזה בשמות, לא יקראו לזה כמובן בשם "תקשור", לא יתייחסו לזה כאל הוכחה שקיימת המשכיות לחיים, אבל הם יודעים שיש משהו מעבר, הם יודעים שמחכה עולם שלם שיש לחקור אותו. כאשר אתם נפתחים לעולם הזה, חשוב שתאפשרו לעצמכם להתייחס אל הדברים כאל לא ידועים, לחוות את הדברים לא מתוך הניסיון להשוות את מה שאתם מרגישים לקיים, כי ברגע שאתם משווים כל דבר לקיים, אתם בעצם עוצרים את עצמכם.  

עליכם לנסות לחוות תחושה מבלי להגדיר אותה בדיוק. עליכם לאפשר לעצמכם לקבל מידע שאינו ברור לגמרי, להרגיש משהו שאינכם יודעים להסביר. ברגע שתהיו מוכנים לאפשר לעצמכם לחוות דברים שאינם מוגדרים, תיכנסו לתחום של העולם שמעבר. כדי להבין את העולם שמעבר, חשוב שתפתחו את עצמכם. קשה להסביר כל דבר חדש רק במושגים ישנים. כאשר אתם לומדים חומר חדש, תמיד יש שם מושגים חדשים. אותו דבר קורה כאשר נפתחים לעולם שמעבר, רק שלא תמיד אפשר להגדיר את המושגים במילים. ולכן, אם תאפשרו לעצמכם לחוות, להרגיש, ורק מאוחר יותר לנסות להסביר, תאפשרו לעצמכם להתפתח ולתקשר עם המעבר. 

ולמה אנחנו חושבים שכל כך כדאי לכם לתקשר עם המעבר? בעידן שלכם כיום יש צורך בהתפתחות אישית, יש צורך במימוש, כפי שכבר אמרנו פעמים רבות. וכדי לממש את עצמכם אתם צריכים להיות מדויקים בדרך. אבל אין אפשרות להיות מדויק בדרך כשאתם חושבים בצורה אוטומטית. וכדי לעצור את האוטומט, אתם צריכים לפתוח את עצמכם למשהו אחר, למשהו שונה. 

אנחנו מכאן שולחים סימנים, שולחים הכוונה. אבל אם לא תהיו קשובים לה, היא לא תגיע. זכרו שהאמונה היא בחירה חופשית וראשונית וחשובה ביותר של כל אדם, ולכן לעולם לא נכפה ידע עליכם, לעולם לא נכפה הכוונה עליכם. אם נשלח סימן ותבחרו להתעלם, תהיו מבורכים באותה מידה שתשימו לב אליו. אך כיוון שהעולם מאתגר, ורבים מכם מרגישים שהם זקוקים ליד מכוונת ולידע נוסף, אני חושבת שתִתָּרמו רבות אם תפתחו את עצמכם לאיזושהי אמונה.  

אל תגדירו אותה כעת אם היא מקשה עליכם. תאפשרו לכם להאמין שיש ביכולתכם לדעת יותר ממה שאתם יודעים כרגע, שיש ביכולתכם להתחבר לדברים נוספים, גם אם הם לא ברורים לכם. וכאשר אתם חווים משהו, לפני שאתם מבטלים אותו, תנו לו מקום. שימו לב מה אתם מרגישים, מה אתם חווים. זה לא עובד דרך ידיעה שכלית, זה עובד דרך תחושות, דרך חוויות בגוף. וברגע שמאפשרים לזה לקרות, נפתחת הדרך. 

שלכם, בהרבה אמונה, 

פיית' 

 

Facebook
WhatsApp