על אהבה | לאבלי, ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים נפלאים, כאן לאבלי.

בני האדם, כמו שאתם כבר יודעים, הם יצורים רגשיים, ומה שמפעיל אתכם ומשפיע עליכם, כמעט על כולכם, זה רגש. ולכן, מה שגם מוריד לכם את האנרגיה ואת המצב רוח כמעט תמיד זה רגש, ומה שיכול להעלות אותה גם הוא רגש. הייחודיות של הרגש היא שהוא עושה את זה מידית, לא נדרש זמן. מעבר מרגש לרגש לוקח חלקיק שנייה. אתם יכולים לעבור מעצב לשמחה, וההפך, ולהרגיש השפעה משמעותית על הגוף שלכם. 

הרגש הכי חזק, הכי הכי משמעותי של האדם הוא כמובן אהבה. אהבה היא הרגש שהכי מחבר אתכם למי שאתכם. וכמעט תמיד כשקורה לכם משהו טוב, ישנה שם אהבה. כאשר אתם נמצאים בנתינה, עושים משהו בשביל האחר, אתם לא רק חווים אהבה כלפיו, אתם בהחלט חווים גם אהבה כלפיכם. אתם מרגישים משמעותיים, מרגישים תורמים, וזה אחד הדברים שהכי הכי מרים את האהבה שלכם כלפי עצמכם. 

בנתינה אין שיפוטיות. וכשאין שיפוטיות, האהבה היא נקייה. ולכן, אתם יכולים להרגיש כל כך תרומה וסיפוק מהנתינה, והתדר תמיד יעלה. כאשר אתם חושבים על משהו אהוב, מרגישים משהו אהוב, זה מיד מעלה את התדר. ולהפך, כאשר תחשבו על מישהו שלא נעים לכם, על מישהו שפגע בכם, מידית התדר יורד. 

גם כאשר ישנם דברים חיצוניים שכביכול משפיעים עליכם, תשימו לב שהם מחברים אתכם או לא מחברים אתכם לאהבה. לא סתם בני אדם אומרים "אני אוהב מרחב", "אני אוהב טבע", "אני אוהב ירוק". משתמשים במונח הזה כיוון שיש חיבור בין עשייה מסוימת לבין תחושת אהבה. כאשר בן אדם אוהב לרקוד, בעצם כאשר הוא רוקד הוא חווה אהבה. כאשר בן אדם אוהב לבשל, כשהוא מבשל הוא חווה אהבה. ולכן כל אותם דברים שאתם אומרים שאתם אוהבים לעשות, בעצם אתם חווים בהם מידה מסוימת של אהבה. 

כל האנשים שנעים לכם, שטוב לכם איתם, אתם לא רק חווים אהבה כלפיהם, אלא אתם חווים אהבה כלפי עצמכם, מעצם כך שאתם נמצאים עם בן אדם שנעים לכם אתו, שהוא עושה לכם טוב.

אהבה היא התדר הכי הכי משמעותי של בני האדם, והיא מגיעה גם מחפצים, היא מגיעה ממצבים, וכמובן שהיא מגיעה מאנשים. 

לימדו לזהות מי הם אותם אנשים שגורמים לכם להרגיש אהבה, שגורמים לכם להרגיש בעלי ערך, להרגיש שייכים, להרגיש בטוחים.

אהבה תמיד קיימת כשאתם מוקירים מישהו או משהו. כאשר אתם אומרים "תודה", מיד ישנה שם אהבה, אהבה למצב, אהבה לדברים כפי שהם וגם אהבה לעצמכם. 

כיוון שאהבה עצמית היא מצרך שכל כך קל לפגוע בו, כל כך קל להשמיט אותו מחיינו, ברגע שאתם שמים את התודעה על כך, נותנים לעצמכם את הדגש על אותם דברים שעוזרים לכם באהבה העצמית, תראו כמה היא עולה. וכשהיא עולה, התדר תמיד יציב. כשאתם נמצאים באהבה, התדר הוא במיטבו. וכך, בכל דבר שגורם לכם טוב, יש מוטיב של אהבה, בתנאי שהוא באמת אמתי וגורם לכם טוב. 

ככה גם תוכלו לזהות מה הם הדברים האמתיים והמשמעותיים לכם, והדברים שהם פחות משמעותיים לכם. כאשר אתם חושבים שדבר הוא משמעותי, אבל הוא לא גורם לכם להתרגשות, הוא לא גורם לכם לתחושה של אהבה, כנראה שהוא לא באמת כזה משמעותי עבורכם, או שהוא משמעותי מסיבות אחרות, אבל לא מהמקום של אהבה. 

חשוב שתדעו מה הם אותם דברים, מה הם אותם מצבים שגורמים לכם אהבה. האם זה יצירה, מוזיקה, חוויה, ריקוד, טבע? כאשר אתם מודעים לכך, אתם יכולים לקרוא להם בכל מצב בכל רגע, כיוון שהאהבה מתרחשת בתוככם, כאשר מדובר במציאות וכאשר מדובר בדמיון. 

בכל רגע נתון, אתם יכולים לחוות את עצמכם , ואהבה תהיה שם. עליכם לזכור מה הם אותם דברים המשמעותיים לכם, וכמעט תמיד הרגעים החזקים ביותר קשורים בעזרה לאחר, בתמיכה באחר, שכן אז אתם משמעותיים ביותר. אין לכם ספק שאתם חשובים באותו רגע, ולכן אתם מרגישים אהובים ובעלי יכולת. 

אז אנשים נפלאים, אנחנו יודעים שאתם אהובים ובעלי יכולת.
חשבו על אותם דברים שעוזרים לכם להרגיש כך, שמרו אותם בכספת צמוד ללב, והשתמשו בהם בכל פעם שהתדר שלכם יורד, בכל פעם שקשה לכם.  

חפשו את אותם מקומות של נתינה, גם אם לא נתתם היום, עצם הזיכרון של משהו שעסקתם בו בנתינה יעלה לכם את התדר.
חפשו אנשים אהובים וחפשו הוקרה – אלה שלושת הדברים המשמעותיים ביותר, שיגרמו לכם מידית להרגיש אהבה מפעפעת בתוככם, והאהבה תיקח אתכם קדימה. 

בהרבה אהבה, 

לאבלי 

 

Facebook
WhatsApp