על היכולת לשחרר | לאבלי, מדריכה מ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים נפלאים. כאן לאבלי מדברת.

הרבה פעמים אנחנו שומעים אתכם מדברים על הרצון שלכם לשחרר דברים. השחרור זמין לכל אחד, רק צריך להבין איך הוא נעשה. כאשר אתם חושבים על דבר מה, עסוקים בו, אתם בעצם מושכים אותו אליכם. למחשבה יש תדר. יש לה תדר ממגנט, זה חוק פיזיקלי שלא תוכלו להתנגד לו. החוק הזה קיים לגבי כל דבר, גם מחשבה טובה ממגנטת, גם מחשבה שלילית ממגנטת, אלא שהיא רק ממגנטת והיא לא מביאה. ומה זה אומר? 

גם כאשר תפחדו שמא יקרה לכם משהו רע, אין זה אומר שלמחרת הדבר יקרה, כיוון שלמחשבה יש רק כוח מגנוט אבל היא לא הכוח היחיד בתוך המערך. גם כאשר אתם רוצים להביא משהו טוב, המחשבה היא רק אחד מהכוחות, כי באותו זמן שאתם חושבים על דבר מה, לעיתים יש בכם עוד הרבה כוחות שפועלים. לכן, כשאתם רוצים לשחרר משהו, עליכם לזקק את קולכם. עליכם להבין בדיוק מה ברצונכם לשחרר ולמה. ככל שהתמונה תהיה יותר בהירה, כך זה יקרה יותר.  

ומדוע אני אומרת 'תמונה' ולא 'מחשבה'? דיבורים יכולים להיות לא ברורים לפעמים. גם כשאתם אומרים לעצמכם דברים, ייתכן שאתם לא בדיוק מבינים עד הסוף אפילו למה אתם מתכוונים. ייתכן שלא דייקתם עד הסוף. אבל כאשר אתם מצליחים לשים את זה בתמונה, התמונה תמיד תהיה מדויקת. אם היא לא תהיה לכם מדויקת, תרגישו בזה ותצטרכו להחליף אותה. לתמונה יש אנרגיה אחרת לגמרי, ולכן היא משמעותית יותר. כאשר אתם רוצים לשחרר משהו, וגם כאשר אתם רוצים לזמן משהו, חייבת להיות תמונה. והתמונה צריכה להיות כזאת שאתם מבינים לחלוטין מה הנושא שם ומה הרצון שלכם. 

יש דברים שכאשר אתם מבקשים לשחרר אותם אתם בעצם יוצרים בכם התנגדות. זה נכון במיוחד כאשר בן אדם עוזב את העולם. כאשר אתם איבדתם אדם קרוב, ואתם מנסים להגיד לעצמכם לשחרר אותו, הרי שאתם מנסים לקרוע מעליכם קשר שהיה משמעותי, והדבר יוצר פחד, יוצר התנגדות. במקרה כזה, חשבו מה עליכם לשחרר. האם עליכם לשחרר את האדם? האם עליכם לשחרר זיכרון מסוים? האם עליכם לשחרר תלות, חיבור? מה בדיוק אתם רוצים לשחרר? 

בדרך כלל כשאתם מרגישים שאתם לא מצליחים לשחרר, ישנו רצון לשמור על המצב, כי ישנו פחד, כי ישנה אשמה, יש שם משהו שעוצר אתכם מלשחרר. ברגע שתבינו מה ברצונכם לשחרר ולמה, תשימו את זה בתמונה, תוכלו לדמיין את התמונה פשוט הופכת לבלון ומשתחררת לאוויר. כיוון ששחרור קשור לאנרגיה, קשור לחיבור אנרגטי, ככל שהחיבור משמעותי יותר, כך נדרש תהליך של שחרור, והדבר לא יקרה בפעם אחת. ככל שתתעקשו יותר ותהיו בטוחים יותר בדרככם, כך הדבר יקרה מהר יותר וחזק יותר. אך לעיתים יש לחזור על התהליך שוב ושוב עד שהוא משתחרר. 

כאשר אתם מנסים לשחרר דבר מה מעליכם, בדקו כיצד תיראו כשזה לא יהיה. שימו לב מה התחושה שעולה בכם, האם עולה בכם פחד? האם עולה בכם שמחה? מהו הרגש שעולה בכם? זה ייתן לכם תשובה אם אתם בשלים לשחרר, או שיש שם רגשות ופחדים שכדאי לנקות.  

אין טעם לנסות לשחרר דבר מה שאינכם מוכנים לשחררו. לעיתים, אנשים יקרים, הזהות שלכם קשורה לדבר מה, סתם כי התרגלתם לכך. כדי לשנות זהות יש צורך קודם כול בבחירה משמעותית ליצור שינוי, לשחרר דבר מה, ואחר כך בתהליך איטי ובטוח של שחרור. 

אם רוצים אתם לשנות התנהגות שלכם, תפיסה שלכם, אתם חושבים שהייתם רוצים להיות חברתיים יותר, או שהייתם רוצים להיות אחרים בתחום מסויים, ייתכן שהדמות מוטבעת בכם, והשינוי מעורר פחד. בדקו את זה כיוון שכאשר אתם מנסים לשחרר לא נכון, בדרך כלל זה לא קורה, ואז אתם מתייאשים וחושבים שככה זה, אין מה לעשות. שחרור הוא תמיד אפשרי כשעושים אותו נכון. 

שלכם, בהרבה אהבה, 

לאבלי 

Facebook
WhatsApp