על החום האנושי | לאבלי, ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים נפלאים, כאן לאבלי מדברת.

אחד הדברים הכי חשובים לאדם מעבר לחמצן ולמים, אפילו יותר ממזון בסופו של דבר, הוא חום, ובעיקר חום אנושי. אדם יכול לשרוד ללא חום, אבל הוא ייפגע. הוא לעולם לא יהיה במיטבו, לא יגיע לתפקוד מלא. לעומת זאת, מי שיש לו חום אנושי גדול יכול לשרוד ברעב חודשים רבים ולחיות ולהיות עדיין פגוע פחות מאותו אחד שקיבל מזון אך לא קיבל חום. האהבה והחום חיוניים לבני האדם, חיוניים להתפתחות, חיוניים ליכולת שלכם ללכת בדרך הנכונה לכם. 

אבל בעידן שלכם, כשיש כל כך הרבה ביקורת מסביב, האהבה נפגעת. היא נפגעת כבר בגיל צעיר, שכן אותה התפעלות שניתנת כל כך בקלות לתינוק, לפעוט, מתחילה להתחלף בחינוך. אבל החינוך הרבה פעמים משמעותו ביקורת, הרבה פעמים משמעותו הסבר איפה צריך לשפר, איפה צריך לתקן. 

קשה מאוד לדבר על תיקון ועל שיפור ממקום אוהב. גם אם זה נעשה ממקום אוהב, תמיד יש בזה איזשהו שמץ של תחושה לא נעימה. וכך אתם גדלים עם פחות אהבה ממה שדרושה לכם. את האהבה שאתם לא מקבלים בעולם הפיזי, מעצם היותו עולם פיזי, דרשני, עולם ששינוי בו הוא אין-סופי, עולם ביקורתי – את אותה אהבה אתם יכולים לקבל מאיתנו מלמעלה. 

לכן אחד החיבורים הכי משמעותיים שיכולים להיות לכם הוא לאנרגיה הגבוהה, לאנרגיה של אהבה. כאשר אתם מרגישים מרוקנים, עייפים, מתוחים, מבולבלים – מספיק שתשבו רגע ותרגישו את האנרגיה של האהבה סביבכם כדי שתתמלאו.  

רק אל תטילו בכך ספק. הספק מחבל באנרגיה. הוא בעצם יוצר מחסום ולא מאפשר לכם לקלוט ולהרגיש כמו שצריך. כאשר אתם מתמסרים לתהליך תוכלו לקבל תשובות וגם הכוונה וגם לחוות דברים. השאירו את קול ההיגיון ואת השיפוטיות לסוף התהליך. תנו לעצמכם להיות שם. האנרגיה הזו יכולה ללוות אתכם כל יום.  

מטבע הדברים האנרגיה של האדם עולה ויורדת עקב הדברים שקורים לו. המציאות של היום-יום שוחקת את האנרגיה הבסיסית שלכם, ולכן ברגע שאתם עוצרים להרגיש את החיבור אלינו, אתם תהיו הרבה יותר אנרגטיים, הרבה יותר מלאים בחום, בתקווה, באמונה, וכך תהיו מסוגלים לעשות הרבה יותר. האנרגיה הזאת היא חיונית לכם, ולכן כשאתם עוצרים ונותנים לה מקום, תרגישו מייד טוב יותר. 

שלכם, בהרבה אהבה, 

לאבלי 

Facebook
WhatsApp