על בחירת דרך | ג׳וי ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים נפלאים! אתם עוד מאמינים למה שסיפרו לכם! אמרו לכם שאם אתם תסתכלו על מה שאתם עושים, ואם אתם תשימו לב לטעויות, אז הן לא יקרו יותר!  

טעות לא חוזרת על עצמה. טעות קורית כל פעם מחדש. ובכלל, אין דבר כזה טעות! ישנה רק עשייה. לפעמים היא יותר מדויקת, לפעמים היא פחות. ולעשייה שלא מדויקת אתם קוראים טעות! זה כל כך מצחיק, לא מספיק שלא הצלחתם להגיע לתוצאות שאתם רוצים, אתם עוד כועסים על עצמכם, ומתחילים להגיד "אם רק הייתי עושה ככה ואם רק הייתי עושה ככה – וככה״, אנשים יקרים, אתם מבזבזים את כל האנרגיה שעוד נשארה לכם אחרי העשייה! 

החוכמה היא בעצם להסכים לבחור בדרך אחרת, להסכים להבין שגם מחר יהיו דברים שלא תאהבו בדרך. אתם לא יכולים למנוע מעצמכם אכזבות, אתם לא יכולים למנוע מעצמכם כאב. בעולם הפיזי, אנשים יקרים, זה חלק מהעולם. אבל, אם אתם תסתכלו על הדברים אחרת, תוכלו לעבור את זה יותר בקלות, תוכלו להצליח, למרות שישנן מהמורות בדרך.  

אל תנסו להחליק את הדרך, שיהיה פשוט, שיהיה קל… אתם חיים בעולם הפיזי, אנשים יקרים, לא בעולם דמיוני. אין קל בעולם הזה. אם הוא קל, אז הוא רגעי. אחרי קל, יש גם לא קל.ככה זה, אנשים יקרים. אתם צריכים קודם כול להסכים להסתכל על הדברים אחרת, רק אז תוכלו לשנות. אחרת, אתם שבויים במעגל שעושה לכם רע, ואתם ממשיכים וממשיכים וממשיכים. למה אתם ממשיכים אם הוא עושה לכם רע?! 

חשוב מאוד, אנשים יקרים, להתחיל ולבחור ולהקשיב ולשים לב למה שעושה לכם טוב! זה ייתן לכם רמז איך להתנהג. לאו דווקא לעמוד עם ההלקאה והשיפוטיות ולחשוב שזה מה שיעזור לכם,כשזה עושה לכם כל כך רע. שימו לב, אנשים יקרים, הדרך פתוחה, אתם יכולים לבחור איך להתנהג. אז תבחרו נכון, תבחרו בשמחה, באפשרויות, כי הן תמיד ישנן.  

כאשר אתם מסתכלים על העתיד, מדוע אתם בוחרים לראות הרבה פעמים דווקא את מה שאולי לא יעבוד? דווקא את מה שאולי לא יצליח? כי באותה מידה קיים גם כל מה שכן אולי יעבוד ומה שכן אולי יצליח! מדוע אינכם בוחרים להתבונן בזה? הרי יש לכם את היכולת לבחור. 

אנשים יקרים, אנרגיה היא דבר גמיש. היא יכולה לרדת בקלות, והיא יכולה לעלות בקלות. כאשר אתם חושבים מה לא עובד, האנרגיה שלכם בורחת! כאשר אתם חושבים מה יעבוד, אתם מתמלאים באנרגיה! אז במה תבחרו? האם תבחרו בלרוקן את עצמכם כל פעם מחדש, או אולי להוסיף לעצמכם אנרגיה?  

כשחושבים על זה ההיגיון מאוד ברור. אבל כשמסתכלים עליכם, רובכם לא עושים כך. מצחיק,נכון? או יותר נכון, זה גורם לכם כל כך הרבה סבל. לא חבל, אנשים יקרים?

שלכם,

ג׳וי

Facebook
WhatsApp