על זכרונות | קארי ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים יקרים, כאן קארי מדבר.

היום אני רוצה לדבר איתכם על הזיכרונות הטבועים בכם. זיכרונות הם בעצם חוויות שצברתם, גם במהלך תקופת חייכם האחרונה, אבל בעיקר במהלך תקופת חיים אחרת. בכל מהלך תקופת חיים, החוויות המשמעותיות נרשמות, אבל הן נרשמות כחוויות. ובדרך כלל החוויות הזכורות יותר הן אלה שהשאירו את חותמן. בדרך כלל הן חוויות שיש בהן פחד, שיש בהן טראומה, שיש בהן איזשהו איום.  

לו הייתם זוכרים את כל חוויות חייכם, לא הייתם מצליחים לעשות ולו דבר אחד בחייכם, שכן הפחד היה עוטף אתכם החל מלידתכם. כדי שתוכלו לנוע בעולם, כדי שתוכלו לפעול לפי משימות חייכם, עליכם להאמין שהדברים אפשריים, עליכם להרגיש שיש בידכם את הדרך.  

קשה לאדם שנכווה לפעול שוב ושוב באותו מקום. סביר להניח שכמעט בכל תחום בחייכם נכוויתם בגלגול כלשהו, כי ככה זה בעולם. הלמידה המשמעותית נעשית מהניסיונות שמלמדים. הניסיונות שמלמדים הם דווקא אלה שפחות צלחו, שהכאיבו, שהשאירו בכם חותם. המין האנושי למֵד יותר מהכאב מאשר מהשמחה. הרצון למנוע כאב, הרצון למנוע אובדן גדול ביותר, זהו הצורך הבסיסי של האדם, הצורך הבסיסי של האנושות. על כן, חוויות קשות, כפי שאתם קוראים להן, מאיימות, מפחידות, נצרבות בכם כתמרורי אזהרה, מה לעשות ומה לא לעשות. 

לכן מחויב הדבר שלא תזכרו את כל חוויותיכם. אך החוויות אכן צרובות בתוככם ולעיתים הן משפיעות על חייכם גם כשאינכם מודעים לכך, שכן אינכם זוכרים בבירור את החוויה, אך אתם זוכרים את הפחד, אתם זוכרים את האיום. לעיתים יש צורך להבין מאיפה הוא בא. יש הבדל גדול בין לשחזר חוויה שיכולה לעורר מחדש את הטראומה, לעורר מחדש את הפחד, גם אם הוא רדום כבר בחלקו, מאשר להיזכר בדבר מה רחוק כסיפור שמלווה אתכם. 

כאשר אתם עושים את זה כך, נזכרים בחוויה דרך סיפור, הדבר אינו משפיע עליכם. כאילו אתם עוברים את החוויה שוב, ואינו פותח את הטראומות ואינו משנה בעצם את מציאות חייכם, אך הוא חשוב מספיק כדי לשפוך אור על נקודה מסוימת בחייכם. 

אבל לא רק חוויות קשות מעצבות את חייכם. גם חוויות עוצמתיות לטובה משפיעות עליכם. אם תזכרו שכבר הצלחתם מאוד בעבר בתחום מסוים, גם זה ימנע מכם לעשות את השיעורים שאתם רוצים לעשות, שכן גם אם תחזרו על חוויה, אתם לא תחזרו עליה בדיוק כפי שהייתה בעבר. ועל כן חשוב שתגיעו לכל התנסות עד כמה שיותר נקיים, עד כמה שיותר ממקום חדש. לכן גם הזיכרונות של העוצמה שלכם מוטבעים בתוככם, אך לפעמים יש בכם ידיעה שהדברים אפשריים עבורכם, יש לכם ידיעה על כוחות מסוימים, דחפים מסוימים, שמכוונים אתכם קדימה. 

שוב, כאשר תיזכרו בחוויה ממקום של סיפור, תוכלו לשאוב רק את הכוח הנדרש לכם לביצוע המשימה כרגע בגלגול, מבלי שזה יחבל לכם בחוויה עצמה. למעבר ולזיכרונות הקדומים יש משמעות גדולה מאוד בשפיכת אור על שאלות בחייכם כיום. זה יכול לעזור לכם לפתור את ההתנסויות שלכם, לפתור שאלות בחייכם על ידי זה שתדעו טוב יותר מי אתם ומה עברתם.  

כחלק מהזיכרונות, מוטבעים בכם גם התהליכים שעברתם בין הגלגולים. אתם זוכרים מה הקשר שלכם עם כל אחד ואחד שסביבכם, אתם זוכרים מה הקשר שלכם עם נשמות אחרות בעולמכם, וגם מה המהות שלכם שם למעלה, גם אליה תוכלו להתחבר. כאשר אתם מתחברים למידע קדום, זה תמיד יגיע כמידע ערפילי, כידיעה שאינה ברורה ומוחלטת, ולכן היא מאפשרת לכם הרבה חופש, הרבה מרחב, למצוא את הדרך שלכם בתוכה. היא אינה מגיעה כידיעה שמישהו אומר לכם או כידיעה ודאית שמעוותת את דרככם, אלא כמעין רפרוף של ידע ששופך אור, אך לא יותר מזה. 

לִמדו להתחבר לזיכרונותיכם, זה יפיג בכם פחדים שקיימים שאין להם בסיס מעולמכם עכשיו. הם לקוחים אך ורק מהעבר. זה ייתן לכם כוחות להבין יותר מי אתם, מה דרככם בעולם, מדוע יש לכם יחסים כפי שיש לכם עם אלה שסובבים אתכם, מה עליכם ללמוד עוד וכיצד לעשות זאת. זו מעין הרפתקה, מסך אחרי מסך יכול ליפול, תגלו דברים חדשים בכל פעם, דברים מרתקים עליכם ועל חייכם. תוכלו לקחת משם מה שתרצו, ומה שלא – תוכלו להשאיר בעבר. זכרו, הידע הקדום, כשנוגעים בו בצורה חכמה, נועד אך ורק לקדם אתכם, להוביל אתכם קדימה. אין בו כדי להכתיב לכם דברים, אין בו כדי להחזיר אתכם אחורה. הוא נועד לעזור לכם להביא את עצמכם בצורה מלאה, להיות במימוש עצמי ובסיפוק מהחיים כיום. 

שלכם, 

קארי 

Facebook
WhatsApp