תדר האמת | יושי, מדריך מ״מועצת השישה״

שלום לכם, אנשים נפלאים, כאן יושי.

אני רוצה היום לדבר אתכם על משהו שהוא נמדד גם במדע. משהו שהוא מאוד משמעותי ומשהו שמדברים עליו בעולם שלכם, אבל הרבה פעמים, ושלא בכוונה, יוצרים בו עיוות. אותו דבר נקרא "תדר". תדר מסמל אנרגיה, מסמל תנועה, מסמל גלים. התדר בסך הכול מעיד על החתימה, על הסוג של אותה אנרגיה, על העוצמה שלה.

לכל דבר בעולם שלכם יש תדר. ואתם, אנשים יקרים, קולטים תדרים, בין אם אתם רוצים ובין אם אתם לא רוצים. כל גוף בעולם הפיזי חווה תדרים. ככל שהוא מורכב מיותר נוזלים, כך הוא חווה תדרים בקלות יתר, לעומת גוף שהוא מוצק לגמרי. התדר עובר הכי בקלות באוויר, ואחר כך בנוזל, ובצורה פחות טובה במוצק. מובן שאינכם אוויר, אבל התדר יכול להגיע אליכם גם דרך מקומות שיש בהם אוויר דרך האוזניים, דרך חלל הפה, מקומות שהם פתוחים והם קולטים את האנרגיה שנישאת באוויר. 

למה חשוב לי לספר לכם על התדר? גם אתם, בכל רגע נתון, משדרים תדר, או במילים שלנו "מוציאים תדר". את התדר הזה לא רק אנחנו מזהים, אלא גם אתם מזהים את התדר אחד של השני. בעצם, בני האדם יכולים לתקשר ביניהם בעזרת התדרים האלה. אתם יכולים לפגוש אדם שאין לכם את אותה שפה, ובכל זאת לדבר אתו. אנשים עושים זאת פחות, אבל הם עושים זאת הרבה עם חיות, עם בעלי חיים. גם לבעלי החיים יש תדר, איתם אתם עושים זאת בקלות.  

אחד התדרים הכי משמעותיים הוא התדר של האמת, התדר של מה שאתם קוראים לו שקר או חוסר אמת. זה אחד התדרים שלא ניתנים לזיוף. כאשר אתם אומרים משהו שהוא נכון לכם, שהוא נכון עבורכם, התדר ברור ונקי. כאשר אתם אומרים משהו שהוא לא נכון עבורכם, התדר משתנה, התדר אינו ברור כפי שקורה כשזאת האמת. משתמשים בזה גם במדע, משתמשים בזה גם כדי לאבחן אמת או שקר. 

אין מדובר באמת אובייקטיבית, זִכרו, אין אמת אחת. מדובר פה באמת שלכם.

חשוב לי שתבינו שכאשר אתם מבקשים בקשה, כאשר אתם רוצים עזרה, אנחנו קולטים כשהתדר הוא נקי. כאשר תדר האמת שלכם מגיע אלינו, קל לנו לעזור לכם, קל לנו להבין מה רצונכם. אבל כאשר אתם מבולבלים או כאשר אתם רוצים לרצות דבר מה, כשבעצם אתם לא באמת רוצים, הכוונה היא כאשר אתם רוצים אבל פוחדים או כשאתם רוצים כדי לשמח אחרים, אבל לא באמת בתוככם אז התדר שנקלט אצלנו וגם אצלכם הוא תדר שונה. אנחנו מזהים זאת בבירור. זה כאילו מקבל צבע אחר, אור אחר. אנחנו יכולים לזהות לפי הזוהר של התדר, אנחנו רואים את זה כאנרגיה מוארת. גם אתם מזהים, פעמים רבות כאשר אדם מדבר אתם יכולים להגיד לעצמכם "משהו שם לא עובד", "משהו שם לא עובר. תסמכו על התחושות האלה, זיהיתם תדר לא נקי. אין הדבר אומר שהאדם משקר. ייתכן שהאדם מבולבל, ייתכן שלאדם הזה יש קולות מנוגדים. אבל זה מקום לשים תשומת לב. כאשר אתם מרגישים תחושה של תדר לא נקי, תסמכו עליה, גם כשהיא שלכם וגם כשהיא מגיעה מאחרים. 

התדר של האמת הוא תדר שמרחיב את הלב, הוא גורם לאנשים לתת אמון, גורם לאנשים להיפתח. כאשר אתם מרגישים את זה אתם יודעים. אם אתם מרגישים התכווצות וחוסר נעימות, התדר הוא לא התדר הנכון. ייתכן שלאדם מסוים באותו רגע זו האמת שלו, אבל אתם עדיין תקלטו את זה כתדר לא נקי, וזה אומר שמשהו שם עוד לא מעובד בצורה סופית. 

התדר הזה הוא תדר משמעותי לכם ככלי להרגיש אם אתם בדרך הנכונה, אם אתם בצעד הנכון. שימו לב, נסו להרגיש את האנרגיה, עד כמה היא עוצמתית, עד כמה היא מוארת. אם תרגישו ניקיון, משהו זוהר, משהו מאיר הרי שיש שם אמת עבורכם. אם לא, עצרו רגע, חִשבו, נסו לחפש את אותם דברים שישנם ברקע. אם זה אצלכם, אם זה אצל האחר, עצרו רגע לפני שאתם נותנים בו אמון. 

זִכרו לא מדובר ברמאות. הרבה פעמים מדובר באדם שהדברים לא ברורים לו בעצמו, באדם שהוא לא יציב, באדם שהוא בעצמו מתנדנד. לעתים כדאי לכם לבדוק את הדברים לפני שאתם עושים עסקה כלשהי, לפני שאתם הולכים עם בן זוג כלשהו. תוכלו להרגיש את זה לפעמים כאשר אתם שואלים שאלה ילדים, אפשר להרגיש שהתדר לא נקי. זה לא תמיד בגלל שנעשה שקר במודע, לעתים יש שם, כמו שכבר אמרנו, איזו חוסר בהירות שאתם יכולים לעזור להפיג.  

זה כלי משמעותי שיכול ללוות אתכם, זה כלי שכולכם מרגישים אותו אבל לא כולכם משתמשים בו. חשבו על חייכם, חשבו על הדברים שאתם רוצים בחייכם, בִדקו את התדר שלהם. אתם תוכלו לדעת אם הם נקיים או אם הם לא נקיים. אם אתם רוצים משהו ואתם מרגישים שהתדר שלו אינו נקי, סימן שיש בכם קולות מנוגדים, סימן שיש בכם עדיין בלבול. עצרו רגע ובדקו מה הוא. כאשר התדר נקי, הדרך נפתחת, זה קול האמת, קול האמת שלכם. יותר נכון להגיד, צבע האמת, גון האמת. יש לו עוצמה והוא פותח דרך. 

אז אנשים יקרים, התבוננו בעצמכם ובאחרים, זַהו את המקומות שנכונים לכם, זַהו את האמת שלכם, כי יש לה צבע ואנרגיה מיוחדת. ואנחנו, כרגיל, נלווה אתכם תמיד מלמעלה. 

שלכם, יושי 

Facebook
WhatsApp