על פרשנות המובילה לתוצאות | ביון, ״מועצת השישה״

שלום לכם, כאן ביון מדבר.

כאשר אנחנו מדברים עם נשמה שחוזרת מגלגול, אנחנו מאוד אוהבים להציג לה את מה שכביכול הייתה מציאות אובייקטיבית לעומת הדרך שבה היא חשבה. כיוון שנשמה שחוזרת בדרך כלל פוגשת אנשים מעברה שיכולים להעיד מה באמת היה שם, כיצד הם הרגישו, כיצד הם חשבו. יותר מכך, כאשר מראים לנשמה את הסרט של החיים שלה, גם את זה כבר אמרנו, הרבה פעמים היא מופתעת כמה היא ראתה דברים בצורה אחרת. 

העידן החדש הוא עידן של דיוק. רמת הדיוק עלתה כיוון שרמת התדר עלתה. ככל שהתדר גבוה יותר, ישנה הקשבה למנעד רחב יותר של תחושות שלכם, של רגשות שלכם, וקל יותר לשמוע את קול הלב. וכאשר שומעים את קול הלב, יש דגש גדול יותר על הרגש.  

הרגש שלכם, אנשים נפלאים, מוזן וניזון בעיקר מהמחשבות שלכם. וכיוון שהמחשבות שלכם נובעות מהפרשנות שלכם, נוצר מעגל שמוכר לכם בוודאי, שבו הפרשנות שלכם מביאה לתוצאות. וכל עוד שאתם נמצאים בפרשנות מסוימת, התוצאות ימשיכו להיות אותו הדבר. 

לכאורה הדבר מוכר, אלא שבעידן הנוכחי זה התעצם הרבה יותר. חשבו רגע שכל אחד מכם הגיע לעידן במטרה למצוא את הקול שלו, במטרה להצליח במטרה, להביא משהו ייחודי. הייחודיות של כל אחד היא שתצעיד את האנושות קדימה, היא שתביא לפריצות דרך, כי המוכר כבר אינו מספק. המוכר כבר אינו עונה על הדרישות, ואתם יכולים לראות את זה בכל תחום. הדרך כרגע פתוחה לכל אחד ואחד להביא שינוי, גם לעצמו וגם לסובבים אותו, ולכן חשוב שלפחות תכירו את הפרשנות שלכם ותבינו את ההשפעה שלה על חייכם. 

בעידן הקודם הייתה תחושה לאנשים שהם שוחים עם הזרם. לא משנה מה הם חשבו, לא משנה במה הם האמינו, מרגע שהם היו נכנסים לזרם הנהר החיים היו מובילים אותם קדימה. לא משנה כמעט מה הם עשו, הם התקדמו כפי שהם היו אמורים להתקדם. הם צלחו את החיים כיוון שלכוח החברתי הייתה השפעה גדולה מאוד עליהם. 

כאשר שוחים עם הזרם אין משמעות לרגש האישי, אין משמעות לתחושות, כי הזרם כבר סוחף. אבל בעידן הנוכחי אין זרם אחד. בעצם הפכנו לפלגים פלגים, ולא רק שהם פלגים פלגים, אלא שהם גם בצורה מרחבית, והיכולת לנוע גדלה בממד שלם – מממד שטוח לממד מרחבי. כאשר תבינו זאת, תבינו כמה אפשרויות קיימות עבורכם.  

אבל בצד האפשרויות קיבלתם את זכות הבחירה. יש לכם הרבה דרכים לבחור מהן כיצד לנוע, וזה מאוד מקשה על בני האדם. כאשר יש לאדם בחירה בין שני דברים, קל לו לאמוד מה יותר נכון לו ומה פחות נכון לו. כאשר לאדם יש אפשרויות רבות, הרבה פעמים הוא נעצר ולא מצליח להתקדם. הדברים שעוצרים אותו הם האמונות שלו, המחשבות שלו, ובעיקר הפרשנות שלו למצבים שונים או למערכות היחסים שיש לו עם כל דבר. 

אז אנחנו רוצים ללמד אתכם לזהות מהי הפרשנות שלכם, או מהי מערכת היחסים שלכם עם דבר מסוים כלשהו שאתם רוצים שיהיה אחר בחייכם. ומרגע שתזהו את זה, נלמד אתכם תהליך פשוט, שבו תוכלו לשנות או לבחור אחרת.  

ברגע שאתם מודעים, הופכים את התהליך לברור, הוא מייד מתחיל להשפיע על הרגש. לפעמים, או בעצם כמעט תמיד, זה לוקח זמן עד שהרגש משתנה בעקבות התהליך הלוגי, אבל בדרך כלל זה קורה. ולפעמים בעולם שלכם, שהוא כל כך לוגי, כאשר מתווים דרך חדשה שהיא לוגית ומאפשרים לה להיות שם לאט לאט הרגש מצטרף והמציאות משתנה.  

כל שאנחנו רוצים לעשות הוא לעזור לכם להתמודד בעולם שבו יש כל כך הרבה אפשרויות וכל כך הרבה דברים שאינם מוכרים מהעבר שביניהם עליכם לבחור. יש לכם את היכולות, הגעתם לעולם עם הכלים. אנחנו רק רוצים לכוון אתכם לעשות את זה בצורה נכונה יותר. 

שלכם, 

ביון  

 

Facebook
WhatsApp