על שפע ובחירה | ביון ״מועצת השישה״

שלום לכם אנשים נפלאים, כאן ביון.
הנושא שאני רוצה לדבר עליו אתכם היום הוא שפע. כשאנחנו מסתכלים על בני האדם מלמעלה, אנחנו רואים שמאוד קשה לבני האדם למצוא את דרכם בימים אלה. כשנשמות חוזרות מגלגול, הרבה פעמים אנחנו שומעים אותן מתרעמות על נושא השפע. זה נושא שקיים רק בשנים האחרונות, אבל הוא נושא שמעורר תרעומת אצל רבים מבני האדם.
ומדוע זה כך? כיוון שהמסר ש"השפע קיים – כל שאתה צריך הוא להתחבר אליו", יוצר הרבה אשמה והרבה תסכול. כיוון שרבים מכם לא מצליחים להתחבר לשפע כפי שהם היו רוצים, וגם אם הם מחוברים אליו, כפי שקוראים לזה, לדבר הגדול הזה שנקרא'שפע',ייתכן שהם מחוברים אליו בתחום מסוים, ולא בכל התחומים.
המסר הכללי שישנו בקרב בני האדם הוא שהשפע קיים, ושאם רק תזמנו אותו, שאם רק"תמגנטו אותו", כפי שאתם קוראים לזה, בני אדם יקרים, הוא יהיה נחלת חלקכם. אני רוצה להסביר כמה דברים על שפע, כפי שאנחנו רואים אותו. בעצם כל מה שאומר השפע זה שישנן הרבה מאוד אפשרויות, אבל לא עבורכם. ומה זה אומר? גם לכם ישנן אפשרויות רבות, אבל בתוך השפע ישנן אפשרויות שלא מתאימות לכם.
השפע דורש דיוק. כאשר אתם מדויקים, אתם תמצאו את הדרך הנכונה לכם, תמצאו את האנשים הנכונים לכם, תמצאו את העשייה הנכונה לכם, ובעצם תמצאו את דרככם בתוך מה שנקרא'השפע'.אתם יכולים לראות את השפע כסליל חוטים סבוך. ברור לכם שיש שם הרבה חוטים, אבל לכם יש קצה חוט אחד ביד, או שלושה קצוות. והדרך היחידה שתצליחו למצוא היא זאת שתלכו בה, אם תלכו בעקבות קצה החוט שאצלכם.
מה שאנחנו אומרים לכם מלמעלה הוא שהשפע קיים לכל בני האדם, שהשפע קיים לאנושות, אבל עבורכם יש את הדברים הנכונים לכם. כאשר אתם לא נמצאים בדיוק, כאשר אתם מנסים לעשות דברים שאחרים מכתיבים לכם, אפילו אם לאַחֵר הדרך צלחה, אפילו אם אחר הגיע לתוצאות מרשימות – אם תלכו צעד בצעד בעקבות דרכיו, ייתכן שאתם לא תזכו לשפע, כי זו לא הדרך הנכונה לכם.
שפע רק אומר שיש בעצם אין ספור חתיכות פאזל, שמרכיבות אין ספור תמונות. עליכם לברור מתוך אין ספור החתיכות את החתיכות שמתאימות לכם, וליצור את התמונה שלכם. כאשר מספרים לכם שהכול מתאים לכם, שהכול נכון לכם ושכל מה שאתם צריכים לעשות זה להתכוון, זה יוצר תסכול כיוון שמרבית בני האדם לא מצליחים לעשות את זה.
בעצם כיוון שבאנושות כיום, ובמיוחד בקרב בני האדם, יש צורך בדיוק, הדבר אומר שיש צורך בגישות שונות ורבות. יש צורך בתפקידים שונים ורבים, ואפילו באותו תפקיד ובאותו מקצוע יש צורך בתתי-תפקיד ובתתי-מקצוע. בעצם יש מקום לכל אחד. אבל לא כל אחד יכול לעשות הכול, ולא כל אחד מתאים לכולם, ולא כולם מתאימים לכל אחד.
התחושה הזאת, שהכול מתאים, שיש אין סוף אפשרויות, היא רק מבלבלת. היא מבלבלת כי היא מעוררת אצלכם אשמה, היא מעוררת אצלכם תחושת פספוס. גם אלה שהצליחו שמצליחים בגדול, תראו, הם בחרו תמיד דרך. הם התחברו לדבר מסוים שמשך אותם, לכיוון מסוים, ומשם הם המשיכו. זו בעצם הדרך אל האמת שלכם, אל התוצאות שלכם.
כאשר אתם מנסים לאחוז בבת אחת בשפע חוטים, בשפע קצוות, בשפע הזדמנויות, אתם בעצם לא מצליחים לאחוז אפילו לא באחת. ואז אתם נשארים בתחושה שנכון, יש הרבה, אבל זה לא מגיע אליכם.
הבחירה שלכם בדרך, הבחירה שלכם בכך שאתם תמצאו את האפשרות שנכונה לכם, היא זאת שתחבר אתכם לשפע, היא זאת שתחבר אתכם למקום שנכון לכם.
השפע, זכרו זאת, דמיינו זאת כנתיבים נתיבים, בדרך אבל עם צבעים שונים או עם גבהים שונים. כאשר אתם נוהגים בדרך מסוימת, זה לא משנה לכם שיש כביש מקביל. זה לא משנה לכם שיש כביש עילי או כביש תחתי. אתם נוהגים במסלול מסוים, והרבה פעמים במהלך הנסיעה אפילו אין לכם אפשרות להגיע אל הנתיב המקביל.
תודעת השפע, שיש הרבה מהכול, מעכבת אתכם כשאתם כל הזמן מודעים שאתם בדרך לעוד אפשרויות קיימות. בעצם זה הופך את הבחירה שלכם לבלתי אפשרית. השפע הוא אתגר, יותר משהוא מתנה. הוא אתגר לכם, שלא מתורגלים אליו. הילדים שנולדו לעידן החדש בעצם מבינים שהם צריכים לבחור מתוך השפע, הם לומדים את זה כבר מגיל צעיר. המוטיב הכי משמעותי בשפע זה בחירה. ברגע שתבחרו בתוך השפע, תרגישו נוח ותמצאו את הדרך שלכם. ברגע שאתם חושבים שהשפע הוא דבר אחד גדול, דווקא אז אתם מאבדים את דרככם.
חשוב מאוד להבין שבאמת הבלבול הוא תוצאה של ההתפתחות של האנושות, של שיעור מאתגר שלקחתם, של לחיות בעידן כזה. בעצם העולם מתפתח למקום של דיוק, למקום של אינדיווידואליות, ולשם כך דרוש השפע, כדי לאפשר את הדיוק. הדברים הגדולים, הדברים המשמעותיים, אבני היסוד בעולם, כבר פותחו, כבר נקבעו. מה שנדרש עכשיו זה למצוא את החלקים הקטנים יותר, למצוא את החלקים המדויקים יותר. ליצור את השינויים שיגיעו בעצם מדרך של כל אחד ואחד, שיגיעו מצעדים קטנים אבל מאוד מאוד מדויקים. לשם כך נדרש שפע, אבל נדרש גם דיוק. שפע ללא דיוק יוצר בלגן, יוצר כאוס, יוצר החמצה. שפע עם דיוק מביא לתוצאות.
שלכם, בהוקרה,
ביון
Facebook
WhatsApp